اخبار

امکانات مسنجر فیسبوک افزایش خواهد یافت

مطمئنا فیسبوک از زمان دسترسی عامه مردم به اینترنت یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی باقی مانده است،این در حالی است که عمدتا هر شبکه اجتماعی تا یک مدتی در بین مردم و کاربران محبوب بوده و سپس جایگزین شده اند.
اما فیسبوک همچنان پیشتاز عرصه ی رساندن امکانات به کاربران خود میباشد این ادعا در حدی ثابت شده میباشد که مارک زوکربرگ چندی پیش اعلام کرد که تا سال ۲۰۱۳۰ شاهد بیش از ۵ میلیارد کاربر بر روی این شبکه اجتماعی خواهیم بود و با اپلیکشن مسنجر فیسبوک اکثر این کاربران را به محیط این نرم افزار پیام رسان هدایت خواهیم کرد.
مطمئنا حرکت فیسبوک برای مسنجر اختصاصی خودش ناقص نخواهد بود و این کمپانی نامدار قصد دارد هرچه بیشتر گستره ی فعالیت ها خودرا افزایش دهد .جدید اعلام شده که امکانات مسنجر فیسبوک نسبت به قبل افزایش میابند که واقعا به نظر کاربردی میرسند.
 
اما شرح کامل امکانات مسنجر فیسبوک بدین صورت میباشد.
طبق گفته های فوق بخش  مورد علاقه ها،مکالمات،کاربران فعال و پیام های مشاهده نشده در صفحه اصلی مسنجر قرار خواهد گرفت که دسترسی به بخش های مختلف این برنامه را آسان تر و معقول تر می نماید.همچین علاوه بر این که نوتیفیکیشن تاریخ تولد ها بر روی صفحه اصلی فیسبوک قرار دارد با امکانات مسنجر فیسبوک که جدیدا اضافه شده میتواند پیام های تبریک خاصی به دور از دید عموم ارسال کنید.همچنین یکی از ضعف های بزرگترین پیام رسان ها مانند تلگرام شما میتوانید در داخل یک مکالمه خاص کلمه ی جستجو شده خودرا سریعا پیدا کنید حتی اگر مربوط به یک هفته پیش باشد.
با توجه به اطلاعات منتشر شده از امکانات مسنجر فیسبوک که جدیدا به این پیام رسان اضافه خواهد شد ظاهرا شاهد پیام رسانی دائمی خواهیم بود.
 
منبع: technewsworld.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا