اخبار

امکان جستجوی اموجی ها در گوگل Photos فراهم شد

همان طور که می دانید امروز، اول آوریل است و این روز (April fool’s day) اختصاص دارد به جک ها و فریب هایی که گفتن آن ها حتی در بین کمپانی های بزرگ فناوری هم رواج پیدا کرده است.
یکی از شرکت هایی که هرسال با دروغ اول آوریل خود، بسیاری را سرگرم می کند و سر وصدای زیادی را در سراسر دنیا به وجود می آورد، گوگل است.
صبح امروز این شرکت، ویژگی موسوم به MicDrop را در جیمیل قرار داده بود که مجبور شد خیلی زود آن را بردارد؛ چرا که بیشتر از این که باعث خنده و تفریح شود، دردسرساز شده بود. در واقع با کلیک بر روی دکمه Send + Mic Drop جهت پاسخ به یک نامه در جیمیل، شخص مورد نظر پیام شما را دریافت می کند، اما شما دیگر از او ایمیلی دریافت نخواهید کرد.
اما به جز MicDrop، امکانی تازه هم در گوگل Photos به وجود آمده که به افراد اجازه می دهد تا اموجی ها را در آن سرچ کنند. این شرکت در پستی در گوگل پلاس این خبر را اعلام کرد که هنوز مشخص نیست یک دروغ اول آوریل است یا امکانیست برای همیشه؟!
این جستجو، از همان مهارت های تشخیص تصویر گوگل Photos بهره می برد، با این تفاوت که سرچ کردن اموجی ها برای افراد چشمگیرتر و جالب تر است.
مشخص نیست که این آپدیت از چه تعداد اموجی هایی پشتیبانی می کند، اما برای مثال اگر شما اموجی برگر را سرچ کنید، با تصاویر خوشمزه زیادی از همبرگرهای مختلف مواجه می شوید. یا اگر اموجی عینک آفتابی را جستجو کنید، تصاویر افرادی که عینک آفتابی و یا حتی هدست های واقعیت مجازی بر چشم دارند را مشاهده می کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا