اخبار

انتشار اطلاعاتی از تبلت ۸ اینچی جدید سامسونگ

به تازگی یک تبلت بی نام و نشان از سامسونگ با شماره مدل SM-T375S ، مجوز بلوتوث و وای فای را به ترتیب از گروه Bluetooth Special Interest Group و اتحادیه وای فای (WFA) دریافت کرده است.این اطلاعات از طریق وب سایت صادرات و واردات هندی Zauba منتشر شده و نشان می دهد این محصول یک تبلت ۸ اینچی و به احتمال زیاد از سری تبلت های رده پایین گلکسی تب سامسونگ است.
این تبلت در تاریخ ۲۴ سپتامبر ( سوم دی‌ ) تاییدیه بلوتوث و در تاریخ ۱۶ دسامبر ( بیست و سوم آذر ) تاییدیه وای‌فای را دریافت کرده که این موضوع نشان می دهد  این محصول جدید سامسونگ، هر دو مجوز را به تازگی اخذ کرده است.
همانطور که اشاره شد، این تبلت با شماره SM-T375S مجوز های بلوتوث و وای فای را دریافت کرده و از روی مدل می توان این گونه برداشت کرد که این تبلت یک نسخه کاملا جدید بوده و شاید آغاز گر رده ای تازه در میان خانواده تبلت های سامسونگ باشد.
دو نمونه از این تبلت در تاریخ ۷ دسامبر برای تست و ارزیابی به هند ارسال شده است. این لیست نشان می دهد که این دو نمونه پس از آزمایش از بین خواهند رفت.در رابطه با قیمت این تبلت هم قیمتی حدود ۱۰۰ تا ۱۰۵ دلر در نظر گرفته شده است که نشان می‌دهد این تبلت باید یک تبلت میانرده و احتمالا با قدرت متوسط باشد که می‌تواند برای افرادی که علاقه به هزینه زیادی برای تبلت ندارند مناسب باشد.
تصاویر فاش شده از مجوزهای بلوتوث و وای فای گجت جدید سامسونگ را در ادامه تماشا خواهید کرد.

مدرکی که نشان می دهد تبلت جهت تست ارسال شده و پس از آن می بایست از بین برود

مجوز بلوتوث از گروه Bluetooth Special Interest Group

مجوز وای فای از اتحادیه وای فای (WFA)

منبع: Gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا