اخبار

انتشار بازی Gran Turismo Sport تا تاریخ نامشخصی به تعویق افتاد

Gran Turismo Sport بازی جدید سبک ریسینگ کنسول پلی‌استیشن ۴ است که قرار است مسابقاتی هیجانی را به نمایش بگذارد. به‌تازگی اعلام شده است که تاریخ انتشار بازی تا زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۷ به‌تعویق افتاده است.کنسول
 
ماشین‌های موجود در بازی Gran Turismo Sport، سریع و قدرتمند هستند و قطعا به‌هنگام رانندگی حس خوبی را به شما منتقل خواهند کرد. این بازی سبک ریسینگ دارای جاده‌های متنوع و جذابی خواهد بود و به‌تازگی سونی و پالی‌فانی دیجیتال، به‌ترتیب ناشر و توسعه‌دهنده این بازی، اعلام کرده‌اند که Gran Turismo Sport قرار نیست در نوامبر ۲۰۱۶ عرضه شود. هوز تاریخ مشخصی برای عرضه در دسترس نیست؛ اما این بازی طبیعتا باید در سال ۲۰۱۷ عرضه شود.
 
کازونوری یامائوچی، موسس استودیو پالی‌فانی دیجیتال، در پستی رسمی در بلاگ رسمی پلی‌استیشن گفت:

باید اعلام کنیم که ما برنامه‌های خود برای انتشار بازی Gran Turismo Sport در نوامبر سال جاری را تغییر داده‌ایم. ما متوجه شدیم که برای اینکه بازی را بی‌نقص منتشر کنیم، به زمان بیشتری نیاز داریم. تا به این لحظه هم از کوچک‌ترین تلاشی دریغ نکرده‌ایم و همیشه با جدیت تمام به این پروژه نگاه کرده‌ایم و حال نمی‌‌خواهیم ریسک کنیم. گرچه در این زمان نمی‌توانیم تاریخ عرضه دقیقی را برای بازی مشخص کنیم؛ اما با این حال، لازم است بدانید که ما با جدیت در حال کار بر روی Gran Turismo Sport هستیم تا این بازی را به بهترین بازی از مجموعه Gran Turismo تبدیل کنیم.

 
با توجه به اینکه به احتمال قوی به‌زودی قرار است کنسول پلی‌استیشن نئو معرفی شود، می‌توان به این موضوع این‌گونه نگاه کرد که این استودیو قصد دارد این بازی را به‌خوبی برای پلی‌استیشن نئو نیز طراحی کند. از زمان انتشار اولین نسخه از این مجموعه در سال ۱۹۹۷ برای پلی‌استیشن، این بازی همواره جزو بازی‌هایی بوده که گیمرهای پلی‌استیشن به علت گرافیک بالایش، به آن افتخار کرده‌اند. بنابراین با توجه به اینکه به احتمال زیاد پلی‌استیشن نئو قرار است یک کنسول قدرتمند باشد، می‌توان گفت که سازندگان قصد دارند یک گرافیک زیبا و چشم‌نواز را بر روی این کنسول به نمایش بگذارند. البته این موضوع در حد یک ایده است و نمی‌توان با قاطعیت درمورد آن بحث کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا