اخبار

انتشار بنچمارک Geekbench از آیفون ۶S با پردازنده سه هسته‌ای

انتشار بنچمارک Geekbench از آیفون 6S با پردازنده سه هسته‌ای,بنچمارک Geekbench,آیفون 6S,آخرین خبر بنچمارک Geekbench از آیفون 6S,آخرین خبر درباره بنچمارک Geekbench از آیفون 6S,واقعه بنچمارک Geekbench از آیفون 6S,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص انتشار بنچمارک Geekbench از آیفون ۶S با پردازنده سه هسته‌ای داده است ، نتایج بنچمارک نمونه‌ی اولیه‌ گوشی آیفون ۶S حاکی از وجود پردازنده‌ی سه هسته‌ای A9 می باشد. امتیاز بنچمارک این تراشه در حالت تک هسته‌ای ۱۸۱۱ و در حالت دو هسته‌ای ۴۵۷۷ می باشد که در مقایسه با برخی دستگاه‌های هوشمند اندرویدی مانند وان ام ۹ اچ‌تی‌سی بسیار بالاتر است؛ امتیاز بنچمارک پرچمدار اچ‌تی‌سی در حالت تک هسته‌ای ۱۲۳۲ و امتیاز دو هسته‌ای آن ۳۵۸۷ بود.

امتیاز بنچمارک تک هسته‌ای پردازنده‌ی آیفون ۶S حتی بالاتر از گلکسی اس ۶ اج سامسونگ است؛ این گوشی اندرویدی امتیاز ۱۴۹۲ را کسب کرده است، اما امتیاز دو هسته‌ای پردازنده‌ی آیفون ۶S پایین‌تر از امتیاز کسب شده توسط گلکسی اس ۶ اج در حالت دو هسته‌ای است. پرچمدار کره‌ای‌ها در حالت دو هسته‌ای امتیاز ۵۰۷۷ را کسب کرده بود. البته توجه داشته باشید که عوامل بسیاری در مقایسه‌ی نتایج بنچمارک‌ پردازنده‌ی گوشی‌های هوشمند دخیل هستند.
بنچمارک مذکور، رم ۲ گیگابایتی را برای گوشی جدید اپل نوید می‌دهد. این میزان حافظه‌ی رم کمی برخلاف تصورات است زیرا پیش از این نتایج بنچمارک دیگری مربوط به این گوشی فاش شده بود که نشان می‌داد آیفون‌های اپل در سال ۲۰۱۵ نیز همچنان از رم یک گیگابایتی بهره خواهند برد. در هر صورت آخرین نتایج بنچمارک، رم ۲ گیگا بایتی و پردازنده‌ی سه هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگا هرتزی را برای گوشی آیفون ۶S  نشان می‌دهد. انتظار می‌رود اپل ۱۸ شهریور ماه از آیفون‌های جدید رونمایی کند.

iPhone6s-benchmk

منبع : zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا