اخبار

انتشار رندر هایی از LeEco Le 2 نوید یک گوشی زیبا را می دهد

اخیرا خبر های زیادی از کمپانی LeEco منتشر شده . این شرکت از برند Letv به LeEco مهاجرت کرد و قبل از آن با معرفی گوشی Le Max Pro  با عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ ، بسیار خبر ساز شد. در کنار همه‌ی اینها، LeEco گوشی های Le 1s و Le Max  را در هند عرضه کرد و به نظر می‌رسد که Le 1s با تقاضای بالایی در این کشور آسیایی مواجه شده است. حالا ظاهرا این کمپانی برنامه کاملا تازه برای سال جدید دارد که دنبال کردن حواشی آن خالی از لطف نخواهد بود.
گفته می‌شود LeEco گوشی بعدی خود را بسیار زود تر از چیزی که انتظار رفته می‌شد رونمایی خواهد کرد. به طوری که تصمیم دارد نسل دوم گوشی پرچمدار خودش را به ازای ماه های نخست سال آینده، اسفند امسال رونمایی کند. همین اواخر متوجه شدیم که LeEco با چیپست Helio X20 مدیا تک همراه خواهد بود. اگر به تصاویر پایین دقت کنید، رندر هایی از LeEco Le 2 را خواهید دید. اما در نظر داشته باشید که اطلاعات ذکر شده مورد تایید قرار نگرفته اند و این تصاویر نیز ممکن است نوعی مدل مفهومی باشد.
در تصاویر مشخص است که دستگاه صفحه نمایشی خمیده با شیشه‌ی ۲.۵D دارد و در بدنه اش که از جنس فلز ساخته شده خمیدگی خفیفی به چشم می‌خورد. این گوشی واقعا نازک به نظر می‌رسد؛ به قدری حاشیه های دور صفحه نمایش کم است که می‌توان بر آن نام بدون حاشیه نهاد. همچنین برخی از توابع خاص در سمت راست این نمایشگر به چشم می‌خورد که اگر این تصاویر حقیقت داشته باشند، احتمالا یکی از ویژگی های نرم افزاری LeEco به شمار می‌رود. در پشت دستگاه نیز دوربینی با فلش دوگانه LED به چشم می‌خورد که در یکی از تصاویر موجود به وضوح مشخص است. گذشته از چیپست Helio X20 باید به ۴ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. همچنین می‌‌توان گفت که این گوشی یک اسکنر اثر انگشت خواهد داشت و به احتمال زیاد چینی ها صفحه نمایشی ۵.۵ اینچ برای آن در نظر گرفته اند.
 

LeEco-Le-2-renders-leak_1

LeEco-Le-2-renders-leak_2LeEco-Le-2-renders-leak_3

منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا