اخبار

انجام بازی توسط پسر هفت ساله بیش از ۱۹ میلیون تومان برای پدر خرج تراشید!

این پسر بچه در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۸ آذرماه طی انجام ۶۵ تراکنش موفق از طریق آی‌پد پدر خود مبلغ مذکور را در جهت خرید ویژگی‌های جدید برای دایناسورهای خود هزینه کرده است؛ البته وی برای تبرئه کردن خودش گفته که همواره گمان می‌کرده این پول‌ها به صورت مجازی خرج شده‌اند.
Mohamed Shugaa  که صاحب یک فروشگاه فرش بوده، هنگام چک کردن موجودی حساب خود در هنگام سفارش به یکی از تأمین‌کنندگان فروشگاهش به این موضوع پی برده است. البته وی بیشتر از پسرش، از دست شرکت اپل عصبانی است و اعلام کرده که چگونه این شرکت تصور می‌کند که فردی ۳۲ ساله ممکن است طی ۵ روز چنین هزینه‌ای برای یک بازی پرداخت کند. لازم به ذکر است که او در این مدت هیچ‌گونه ایمیلی از طرف اپل مبنی بر تائید تراکنش‌ها نیز دریافت نکرده است.
کوپرتینوها ابتدا به درخواست محمد شوگای در رابطه با برگشت مبالغ واریزی دست رد زدند با این حال پس از رسانه‌ای شدن قضیه و تضمین خرج همان مبلغ جهت خرید سال نو، تمامی ۵۹۰۰ دلار به حساب وی بازگردانده شد. این گونه رخدادها تلنگری برای آن دسته از افرادی است که هیچ نظارتی بر نوع و ساختار بازی‌های انجام شده توسط کودکان خود ندارند.
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا