اخبار

اولین نگاه ویدویی به iOS 8 : نصب کیبورد سوم شخص بر روی iPhone

برای اولین بار در iOS 8 به دارندگان iPhone و iPad اجازه داده میشود که به انتخاب خود روی دستگاه خود کیبوردهای سوم شخص
(third-party keyboards) نصب کنند . در ادامه شما میتوانید با مراحل نصب ، فعال سازی و استفاده ار کیبورد جایگزین آشنا شوید .

تولیدکنندگان کیبورد TouchPal نسخه ی الفای کیبوردشان که قرار است برای iOS 8 منتشر شود را جمعه ارائه کردند ، در ویدیوی بالا میتوانید طرز فعال کردن کیبورد بعد از نصب را ببینید . نخست باید نرم افزار third-party را از استور اپل دانلود کنید ، بعد از این کار توی settings در قسمت general در زیر نام Keyboard یک گزینه جدید اضافه میشه .
در settings کیبورد های نصب شده ، در قسمت مربوط به خودشان تحت عنوان ((Third-Party Keyboards)) نمایش داده میشوند . البته نوشته به جهت سلب مسولیت از طرف اپل در آنجا نمایان میشود : (( زمانی که از این کیبورد ها استفاده میکنید ، کیبورد مورد استفاده میتواند به تمام داده هایی که شما تایپ میکنید دسترسی داشته باشد ! ))
اپل همچنین یک لینک سریع حاوی جزئیات بیشتر در مورد کیبورد های سوم شخص ((Third-Party Keyboards)) و حریم شخصی ارئه میدهد . با این حال ، از نسخه دوم بتا iOS 8 به بعد زمانی که کیبورد های سوم شخص فعال هستند تنها همان متن هشدار ( پاراگراف بالا) نمایش داده میشود و هیچ هشدار یا پیغام دیگری نمایش داده نمیشود .
بعد از این که کیبورد نصب شده فعال ( روشن ) شد ، کاربر میتواند هر نرم افزاری را که از کیبورد مجازی استفاده میکند باز کند . بعد از نمایش دکمه های کیبورد در صفحه نمایش شما به سادگی میتوانید با فشار دادن دکمه جهان ((globe)) کیبورد را ، از کیبورد پیشفرض به کیبورد نصب شده تغییر دهید .
کابران همچنین میتوانند اگر مایل باشند QWERTY پیشفرض iOS را پاک کنند !! انجام این کار ، این امر را امکان پذیر میسازد که زمانی که کیبورد مجازی بالا می آید تنها کیبورد سوم شخص در دسترس باشد .
منبع

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا