اخبار

اولین تریلر بازی FIFA 17 منتشر شد

پس از کمی انتظار اولین تریلر بازی FIFA 17 منتشر گردید. بدون تردید این عنوان ورزشی تبدیل به یک بازی سالیانه در مجموعه بازی‌ها و سبد خرید شما شده است. سازندگان ساعاتی پیش اقدام به انتشار اولین تریلر از هفدهمین شماره بازی FIFA کرده‌‎اند که توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.
بنا بر اعلام کمپانی صاحب نام الکترونیک آرتز، هواداران بازی‌های ورزشی فوتبالی می‌توانند در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۶ برابر با ۸ مهر ۹۵ پای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس ۳۶۰ و اکس‌باکس‌وان نشسته و مشغول انجام این بازی مهیج و جذاب شوند.
در حال حاضر اطلاعات خاصی به بیرون درز پیدا نکرده و ما تنها می‌توانیم شاهد اولین تریلر منتشر شده از بازی FIFA 17 در زیر باشیم. در این تریلر عملکرد کلی بازی نشان داده شده ولی آنطور که پیداست ما در طول نمایشگاه E3 که در هفته آینده آغاز خواهد شد، می‌توانیم شاهد جزئیات بیشتری از گیم‌پلی و ویژگی‌های بازی باشیم.
اگرچه اطلاعات زیادی از بازی در اختیارمان قرار داده نشده است اما این را به‌خوبی می‌دانیم که چطور باید پول‌های خودتان را خرج کنید! چرا که هم اکنون کمپانی الکترونیک آرتز اقدام به پیش‌فروش دو نسخه ویژه بازی با نام‌های Deluxe و Super Deluxe کرده است.

دانلود ویدیو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا