اخبارلوازم خانگی

اولین تلویزیون با سیستم عامل Windows 10 معرفی شد

111

کمپانی Videocon برای اولین در دنیای تلویزیون ها از یک تلویزیون LED که از Windows 10 پشتیبانی می کند، با همکاری مایکروسافت رونمایی کرد. این تلویزیون دو نوع دارد کرد نوع اول آن سایز ۳۲ اینچ و قیمتی معادل ۶۱۰ دلار دارد و نوع دوم آن سایز ۴۰ اینچ و قیمتی معادل ۸۱۰ دلار دارد.
این کمپانی هندی شعار این تلویزیون را “One Touch PC, One Touch TV,” یعنی ” یک لمس تلویزیون، یک لمس کامپیوتر شخصی” گذاشته است. این تلویزیون خانگی از صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۹۲۰ X 1080 ، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که می تواند از MicroSD با حجم ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی کند. این تلویزیون هوشمند همچنین از شبکه Wi Fi پشتیبانی می کند و دارای پورت HDMI نیز می باشد.
از نظر نرم افزاری این تلویزیون از Windows 10 استفاده می کند و قابلیت پشتیبانی از Microsoft Office را دارد که از پیش بر روی آن نصب شده است. این کمپانی هندی در رابطه با سیستم عامل این تلویزیون هوشمند می گوید ” این تلویزیون به شکل یک پارچه ای می تواند بین یک کامپیوتر شخصی و یک تلویزیون تغییر حالت دهد.”
Videocon در رابطه با این تلویزیون بسیار هیجان زده است و خبر از فروش بالای آن داد. این کمپانی همچنین قول عرضه تلویزیون های دیگری با سیستم عامل windows 10 با سایز های صفحه نمایش مختلف داد.
سخنگوی این کمپانی می گوید:
“در این دوره زمانی که هر روز همه چیز در حال تغییر است، ما به نیاز مصرف کنندگانمان برای استفاده ساده تر و سریع تر از تکنولوژی فکر کردیم و برای راحتی بیشتر آن ها اولین تلویزیون دنیا که ترکیبی از تلویزیون و کامپیوتر شخصی است را طراحی کردیم. هم اکنون ما تنها دو مدل ۳۲ و ۴۰ اینچی را که محبوب ترین اندازه صفحه نمایش بین مصرف کنندگانمان است را راهی بازار کردیم. اگر در آینده در خواست هایی برای سایز های دیگر داشته باشیم، مدل هایی با سایز صفحه نمایش ۵۵ و ۶۵ و حتی ۲۴ اینچ را راهی بازار خواهیم کرد. ما با ارائه این محصول خلاقانه قصد داریم تا تجربه کار با Windows 10 را به کاربران بیشتری نشان دهیم… همکار ما در این زمینه مایکروسافت می باشد و ما قصد کمک به این کمپانی را با ارائه و طراحی محصولات خلاقانه داریم و همین طور می خواهیم برای مشتریانمان بهترین تجربه را با بهترین قیمت به ارمغان آوریم.”
در زمانی که اکثر تولید کنندگان تلویزیون در حال ساخت تلویزیون هایی با سیستم عامل اندروید هستند، عرضه تلویزیونی با سیستم عامل Windows به بازار ریسک بزرگی است و باید منتظر ماند و دید فروش این تلویزیون در آینده چگونه خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا