اخبار

اولین ویدیو گیم پلی بازی Injustice 2 منتشر شد – نبرد سوپرمن و بتمن ادامه دارد!

هنوز چند روزی از رونمایی رسمی بازی مبارزه‌ای Injustice 2 با انتشار تریلری سینماتیک نگذشته که استودیو ندررلم، سازنده‌ی این اثر اولین ویدیو گیم‌پلی از نبرد ابرقهرمانان دنیای دی‌سی را منتشر کرد.
استودیو ندررلم که بیشتر با سری بازی‌های Mortal Kombat شناخته می‌شود، یک بازی مبارزه‌ای دیگر و بر اساس شخصیت‌های کمیک‌های دی‌سی با نام Injustice دارد و به تازگی از نسخه‌ی دوم آن رونمایی کرده است. با اینکه تنها چند روز از انتشار تریلر سینماتیک و اولین اطلاعات بازی گذشته، اما این استودیو طرفداران بازی را معطل نگذاشت و قبل از رویداد E3 2016، اقدام به انتشار اولین نمای داخلی از گیم پلی و مبارزات ابرقهرمانان کرد.
اولین نکته‌ی قابل توجه در این تریلر، حضور شخصیت‌های جدید و همچنین چهره‌های شاخص و نام آشنای کمیک‌های دی‌سی است. سوپرگرل، یکی از قهرمانان جدیدی است که برای اولین بار به دنیای بازی‌های Injustice راه پیدا می‌کند و آنطور که در ویدیو مشاهده کردیم، قدرت زیادی برای مقابله با سایر ابرقهرمانان دارد.
 

 دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

 
از شخصیت‌های دیگر هم می‌توان به گوریلا گراد و آتراسیدیس که ملقب به لانترن قرمز است اشاره کرد. حرکت‌های ویژه مانند نسخه‌های قبل از نقاط قوت بازی محسوب می‌شوند و قرار است در بازی جدید، حرکات و صحنه‌هایی به مراتب سینماتیک‌تر و اکشن‌تر پیاده‌سازی شود. در این تریلر دیده می‌شود که لباس شخصیت‌ها ظاهرا در حین بازی هم قابل تغییر است و باید دید مکانیزم پیاده‌سازی این حالات چگونه خواهد بود. البته ناگفته نماند که تغییرات اعمال شده بر روی کاراکترها فقط جنبه ظاهری ندارد و بازیکنان می‌توانند به دلخواه، شخصیت‌های بازی خود را شخصی‌سازی کنند.
اد بون، کارگردان و خالق سری بازی‌های Mortal Kombat و Injustice طی صحبت‌هایی پیرامون بازی جدید، تایید کرد که در Injustice 2 شاهد تعداد زیادی شخصیت نسبت به نسخه قبلی خواهیم بود. همچنین وی وعده داده تا حتما به نظر مخاطبان توجه کند و کاراکترهایی که مردم دوست دارند در بازی ببینند را مورد بررسی قرار می‌دهند. وی همچنین وعده داد در بازی جدید چهره‌های غیرقابل انتظاری را شاهد خواهید بود.
بازی Injustice 2 در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. هنوز هیچ خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی نیست، اما شایعات حکایت از این دارد که تجربه‌ی بسیار بد کمپانی وارنر از نسخه‌ی پی‌سی دو بازی Mortal kombat X و Batman Arkham Knight سبب شده تا فعلا تصمیمی برای انتشار نسخه‌ی پی‌سی بازی Injustice 2 در کار نباشد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا