اخبار

اولین گوشی جان سخت مجهز به دوربین اکشن جهان رونمایی شد

کمپانی Kyocera امروز با رونمایی از اسمارت فون DuraForce Pro، عضوی جدید را به گوشی های جان سخت موجود در بازار اضافه کرد.
 
اسمارت فونی که از نمایشگر ۵ اینچی بهره می برد و با نگاهی به مشخصات آن می توان گفت که در شمار گوشی های میان رده جای می گیرد. بدین ترتیب، نباید DuraForce Pro را هم طراز با پرچمداران جان سختی همچون گلکسی اس ۷ و یا وان پلاس ۳ دانست، اما با این حال، از یک ویژگی منحصر به فرد بهره می برد که می تواند برای بسیاری از طرفداران این گونه گوشی ها، جالب توجه باشد.
 
این محصول به یک دوربین اکشن فول اچ دی با زاویه دید واید مجهز است. بدین معنی که شرکت سازنده، در این گوشی از یک پردازنده تصویری مستقل استفاده کرده و به لطف این قابلیت، کاربران می توانند از آن برای ثبت لحظات در حین ورزش، فیلم برداری در حالت حرکات آهسته و یا در زیر آب استفاده کنند.
 
این قابلیت در کنار سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دوربین پشتی تعبیه شده و علاوه بر این، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی نیز برای علاقه مندان به عکس های سلفی در قسمت جلویی گوشی در نظر گرفته شده است. چاک بشر، از مدیران ارشد این کمپانی در این خصوص عنوان می کند:”این گوشی جدید به پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای افزایش مقاومت و جان سختی مجهز شده و در حال حاضر به عنوان تنها اسمارت فون متعلق به این گروه که از دوربین اکشن اچ دی بهره می برد، شناخته می شود.”
 
در خصوص سایر مشخصات این گوشی نیز می توان به مواردی همچون پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۷ (چهار هسته با سرعت کلاک ۱٫۵ گیگاهرتز و چهارهسته با سرعت کلاک ۱٫۲ گیگاهرتز)، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، باتری ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعتی، بلوتوث ۴٫۲، پشتیبانی از سنسور اثر انگشت، اسپیکر جلویی دوآل، پشتیبانی از شارژ وایرلس و تراشه NFC اشاره کرد.
 
همچنین، این گوشی از گواهینامه IP67 و Military Standard 810G برخوردار است و می تواند به مدت ۳۰ دقیقه در زیر آب دوام بیاورد. مقاومت در برابر ضربات احتمالی، نفوذ گرد و غبار و دمای بالا نیز از دیگر قابلیت های این گوشیست.
 
هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و زمان عرضه این گوشی به بیرون درز نکرده است، اما گفته می شود که تا پاییز سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.
 

DuraForce Pro
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا