اخبار

اوپو Find 9 در لیست GFXBench قرار گرفت

همان‌طور که می‌دانید کمپانی چینی اوپو به‌تازگی دو گوشی R9 و R9 Plus را عرضه کرده است. حال به نظر می‌رسد که باید شاهد معرفی یک گوشی دیگر از این کمپانی به نام اوپو Find 9 باشیم که قرار بود از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره ببرد.
آخرین بار در ماه اکتبر بود که در مورد اوپو فایند ۹ (Oppo Find 9) شنیدیم. البته بعدها گفته شد که باید برای رونمایی و عرضه‌ی این گوشی صبر کرد زیرا کمپانی تصمیم گرفته بود که در این موبایل از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده کند.

به‌هرحال گوشی جدید اوپو Find 9 که با کد X9009 نیز شناخته می‌شود در بنچمارک GFXBench مشاهده‌شده که دارای مشخصات تقریباً جالبی است. در این موبایل گویا به‌جای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ از تراشه‌ی مدیاتک هلیو پی ۱۰ استفاده‌شده که این گوشی را به‌جای قرار دادن در میان موبایل‌های بالارده، در بین گوشی‌های میان‌رده قرار می‌دهد.
از دیگر شایعاتی که در مورد این گوشی وجود داشت بهره بردن از پنل QHD بود که گویا آن نیز صحت نداشته و در موبایل جدید اوپو از پنل FHD (رزولوشن ۱,۰۸۰ در ۱,۹۲۰ پیکسل) و صفحه‌ای با اندازه‌ی ۵٫۵ اینچ استفاده خواهد شد.
البته بعضی از شایعات که در گذشته منتشر شده بودند گویا صحت داشته و در اوپو Find 9 قرار است از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی یا رام استفاده شود.
نکته‌ی قابل‌توجهی که در این گوشی وجود دارد دوربین جلوی آن است. در جلوی این گوشی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده که می‌توان با آن تصاویر سلفی فوق العاده‌ای تهیه کرد. همچنین در عقب موبایل جدید کمپانی چینی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قرار دارد که از فلش و همچنین فیلمبرداری با فرمت ۴K بهره می‌برد.
اگرچه این مشخصات با آن چیزی که با توجه به شایعات منتشرشده‌ی قبلی انتظارش را داشتیم مطابقت ندارد و بعضی از ویژگی‌های این گوشی در محصولات قبلی اوپو وجود دارد اما باید قبول کرد که در صورت داشتن یک قیمت مناسب می‌توان اوپو Find 9 را یک گوشی مناسب برای علاقه‌مندان به گرفتن سلفی و عکس‌برداری دانست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا