اخبار

اپلیکیشنی که برای تصاویر اینستاگرام هشتگ پیشنهاد می‌کند

اگر متوجه شوید به ابزاری نیاز دارید که در بازار وجود ندارد، چه کار می‌کنید؟ یکی از راه‌ها منتظر ماندن برای طراحی و تولید این ابزار است و راهکار جدید دست به کار شدن برای عرضه این محصول به بازار به صورت شخصی است، البته به شرطی که از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشید. اکنون عکاسی به نام Nick Smith با توجه به نیاز روزانه خود اپلیکیشنی را طراحی کرده است که می‌تواند برای تصاویری که در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شوند، هشتگ پیشنهاد دهد
حتما برای شما هم پیش آمده که در زمان انتشار یک عکس در اینستاگرام، برای انتخاب هشتگ‌های مناسب عکس مورد نظر به مشکل خورده باشید. انتخاب هشتگ مناسب یکی از موثرترین راه‌ها برای دیده شدن بهتر عکس‌ها در اینستاگرام و در نتیجه لایک و فالوورهای بیشتر است، به خصوص اکنون که اینستاگرام به جای ترتیب زمانی، پست‌های مختلف را متناسب با اولویت‌های کاربران برای آنها نمایش می‌دهد.
اپلیکیشنی که توسط این عکاس طراحی شده است Dehaze نام دارد، یک برنامه اختصاصی برای عکاسان که می‌تواند بهترین هشتگ‌ها را برای عکس‌های مختلف پیشنهاد دهد.
نیک اسمیت برای طراحی این اپلیکیشن چندین ماه زمان صرف کرده است تا بتواند مجموعه‌ای از پرکاربردترین هشتگ‌های مورد استفاده در اینستاگرام را گرد آوری کند. اگرچه این اپلیکیشن هنوز تا نهایی شدن فاصله زیادی دارد، اسمیت تصمیم گرفته است تا نسخه آزمایشی آن را در اختیار کاربران در سراسر جهان قرار دهد تا بتواند واکنش‌های کاربران را دریافت کرده و برنامه خود را ارتقا دهد.
کاربران باید به منظور استفاده از این سرویس ابتدا سبک عکاسی مورد استفاده خود را انتخاب کرده و سپس یکی از موقعیت‌های جغرافیایی پیشنهادی برنامه را انتخاب کنند. به این ترتیب فهرستی از هشتگ‌های از پیش آماده شده در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت که می‌تواند آنها را کپی و زیر پست خود پیست کند.
البته در حال حاضر و در نسخه آزمایشی این برنامه تنها ۱۹ موقعیت و ۱۴ ژانر عکاسی وجود دارد که کاربران می‌توانند از میان آنها یکی را انتخاب کنند. طراح این برنامه امیدوار است که به مرور زمان گزینه‌های انتخابی بیشتری در اختیار کاربران قرار گیرد تا بتواند در کمترین زمان ممکن نیازهای آنها را تامین کند.

هشتگ
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا