اخبار

اپلیکیشن توییتر برای ویندوز ۱۰ با ویژگی های جدید آپدیت شد

علاقه مندان به شبکه اجتماعی توییتر به خوبی می دانند که این شرکت بیشتر از آن که به اپلیکیشن موبایلی خود توجه کند، بر روی برنامه های کامپیوتری این شبکه اجتماعی متمرکز شده که همین موضوع می تواند یکی از دلایل عمده در کاهش استقبال کاربران از این سرویس میکروبلاگینگ به شمار آید.
 
چرا که در سال های اخیر و با عرضه گوشی های هوشمند به نمایشگرهای بزرگ، کاربران به سمت استفاده از اپلیکیشن های موبایلی روی آورده و به نوعی در حال انجام کوچی بزرگ از اپلیکیشن های کامپیوتری به سمت اپلیکیشن های موبایلی هستند.
 
به نظر می رسد که مسئولین توییتر نیز به اهمیت این موضوع پی بردند و امروز، اپلیکیشن این شبکه بزرگ اجتماعی ویژه پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل و همچنین نسخه دسکتاپ آن بروزرسانی شد و ویژگی های جدیدی را به خود دید.
 
بدین ترتیب، کاربران سیستم عامل ویندوز ۱۰ که از این اپلیکیشن استفاده می کنند، به زودی آپدیتی را دریافت خواهند کرد که به آخرین قابلیت های توییتر از قبیل Moments، پشتیبانی از تصاویر GIF، چت گروهی و قابلیت بی صدا کردن (Muting) مجهز خواهد شد.
 
برای کاربران نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن نیز یک تم مشکی در نظر گرفته شده است که البته برای کاربران موبایل، این تم بسته به تنظیمات سیستم آن ها متغیر خواهد بود.
 
به طور کلی می توان گفت که طراحی و رابط کاربری این اپلیکیشن در مقایسه با قبل بسیار شیک‌تر و چشم نوازتر شده و کاربران می توانند لذت متفاوتی از کار با این شبکه اجتماعی را تجربه کنند.
 
همچنین، این اپلیکیشن یک یونیورسال اپ واقعی برای ویندوز ۱۰ خواهد شد و کاربران می توانند تجربه ای مشابه از کار با این اپلیکیشن را در تمامی رایانه های شخصی و یا دستگاه های موبایل مجهز به ویندوز ۱۰ داشته باشند.
 
نسخه آپدیت شده اپلیکیشن توییتر برای ویندوز ۱۰ اکنون آمادست و علاقه مندان می توانند با مراجعه به ویندوز استور آن را بر روی گوشی های هوشمند و یا رایانه های تحت سیستم عامل ویندوز ۱۰ دانلود نمایند.
 
گفته شده که درآینده ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به اپلیکیشن این شبکه بزرگ اجتماعی اضافه خواهد شد و کاربران می توانند با ارسال نظرات خود در خصوص این اپلیکیشن، توییتر را در ارایه آپدیت های جدید برای این اپ یاری کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا