اخبار

اپلیکیشن لاین به یکی از اپراتورهای کشور ژاپن بدل خواهد شد

بدون شک، سرویس پیام رسان Line در حال فتح اسمارت فون های سراسر جهان است و روز به روز امکانات جدیدی به لیست سرویس های آن افزوده می شود. در این میان، سرویس لاین احتمالا بیشترین طرفدار را در آسیای شرقی داشته باشد و در همین راستا، قرار است در آینده به یکی از اپراتورهای مخابراتی کشور ژاپن تبدیل شود.
 
از تابستان آتی، مردم ژاپن می توانند اشتراک Line Mobile را خریداری کرده و نه تنها به قابلیت هایی کلیدی مانند استفاده نامحدود از سرویس تلفن و پیام رسانی Line، بلکه به امکان گشت و گذار و ایجاد پست در شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر نیز دست پیدا کنند. گذشته از همه این ها، قیمت تعیین شده برای Line Mobile هم بسیار ارزان است. در واقع کمپانی لاین اعلام کرده که با پرداخت ۴٫۴۰ دلار یا همان ۵۰۰ ین، کاربران کشور خورشید تابان می توانند از امکانات نامحدود لاین بهره مند گردند.
 
البته قیمت پایین این سرویس و نیز نامحدود بودن قابلیت های آن، چندان بی دلیل نیست. کمپانی لاین اعلام کرده که در حال حاضر، تنها نیمی از مردم ژاپن، به موبایل های هوشمند دسترسی دارند و مابقی، از موبایل های قدیمی و معمولی استفاده می کنند. اگر لاین بتواند نیمه باقی مانده از ژاپنی ها را به استفاده از موبایل های هوشمند ترغیب کند، مطمئنا بخش عمده ای از آن ها به استفاده از سرویس ها و اپلیکیشن های لاین روی خواهند آورد. در واقع این تلاش لاین را می توان چیزی مشابه تلاش فیسبوک و گوگل برای فراهم سازی اینترنت ارزان قیمت دانست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا