اخبار

اپلیکیشن GoPro پشتیبانی خود را از ویندوزفون متوقف کرد !

شرکت سازنده‌ی دوربین های حرفه‌ای، یعنی GoPro، به خوبی هرچه تمام‌تر از ویندوزفون و گوشی های هوشمند مایکروسافت پشتیبانی می‌کرد.اپلیکیشن این کمپانی نیز با دوربین پرچمداران ویندوزفونی هماهنگی کاملی داشت و در گرفتن تصاویر بهتر، دوربین را یاری می‌رساند. GoPro حتی تایید کرد که بروزرسانی جدیدی برای اپ مخصوص ویندوز ۱۰ موبایل ( Windows 10 Mobile ) منتشر خواهد نمود، اما مثل اینکه همه چیز تغییر کرده است!
قرار بود که پرچمداران مایکروسافت، یعنی لومیا ۹۵۰ ( Lumia 950 ) و لومیا ۹۵۰ اکس ال ( Lumia 950 XL )، نیز با این اپلیکیشن “بهبود عکسبرداری” به خوبی ارتباط برقرار کنند، ولی هنوز خبری نیست و کمپانی GoPro رسما از همکاری خود با مایکروسافت قطع امید کرده است. در ماه ژانویه، بخش پشتیبانی ( Support ) اپلیکیشن GoPro ، درهایش را بر روی کاربران ویندوزفون بست و دیگر جوابگوی آنها نبود؛ این جملات همان معنی “قطع همکاری GoPro و مایکروسافت برای همیشه” را می‌دهد!
این موضوع، در اصل مشکل بزرگی برای ویندوزفون ( Windows Phone ) به شمار نمی‌رود، چراکه شرکت های دیگری هستند که پشتیبانی خود را از این سیستم عامل، به قوت گذشته، ادامه دهند و این قطع رابطه مسئله‌ی مهمی برای مایکروسافت به شمار نمی‌رود. شایان ذکر است که اپلیکیشن GoPro هنوز از روی ویندوز استور ( Windows Store ) برداشته نشده است.
 

اپلیکیشن GoPro

اپلیکیشن GoPro

 
 
 
منبع :Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا