اخبار

اپل جست و جوی آگهی را عرضه کرد !

اوایل امسال اپل دست به تولید یک جست و جوی آگهی جدید در اپ استور زد. این تبلیغات اکنون به صورت رسمی است و توسعه دهندگان می توانند برای نمایش محصولات خود آن را خریداری و از آن استفاده کنند. یک وبسایت مخصوص برای این جست و جوی تبلیغات وجود دارد که به توسعه دهندگان کمک می کند تا فرآیند ساخت یک تبلیغ را انجام دهند. به گفته ی اپل ۶۵ درصد اپ هایی که در اپ استور دانلود می شوند از یک نتیجه ی جست و جو به آن اپ هدایت شده بودند. برای توسعه دهندگان یافتن نام اپ آن ها در صدر یک جست و جو می تواند از موفقیت در کسب پول زیاد تا از دست دادن شغل و موقعیت آن ها متفاوت باشد.
در طول تابستان ، اپل به توسعه دهندگان اجازه ی استفاده ی رایگان از این جست و جوی تبلیغاتی را در ازای کمک به اپل برای بررسی و تست نسخه ی بتای آن را می داد.  کاربران جدید ۱۰۰ دلار اعتبار از اپل برای استفاده تا ۳۱ دسامبر برای نمایش تبلیغات دریافت می کنند. ابزاری که درون اپ تعبیه شده است به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا متناسب با بودجه ی آن ها یک تبلیغی را طراحی کنند که بر روی آن چیزی که می خواهند بیشترین تمرکز را داشته باشد.
وبسایت اپل این قضیه را که کدام نوع از تبلیغات ممنوع است را روشن می کند ( هیچ چیز تبعیض آمیز و توهین آمیری اجازه ندارند ). ناسزا و محتوای غیر اخلاقی نیز اجازه حضور ندارند. اگر شما هم یک توسعه دهنده هستید ، این سوال را از خود بپرسید که مردم چگونه قرار است با اپ شما آشنا شوند اگر شما فرصت یادگیری در مورد آن را به آن ها ندهید. اگر در مورد این جست و جوی تبلیغاتی علاقه مند هستید می توانید از این لینک اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

app-store-search-ads-are-now-official

app-store-search-ads-are-now-official9

app-store-search-ads-are-now-official6

app-store-search-ads-are-now-official8

 
منبع : phoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا