اخبار

اپل سخت به دنبال گسترش سرویس اپل پی است

سرویس اپل پی یکی از جذاب‌ترین خدمات کمپانی اپل است. این سرویس که به زبان ساده خدمات بانکی را تنها از طریق گوشی هوشمند شما همراه با یک دستگاه اسکنر ارائه می‌دهد، امنیتی به‌مراتب بیشتر از باجه‌های فیزیک دارد. اپل به‌زودی قصد دارد تا کشورهای بیشتری را تحت پوشش این سرویس پرداختی قرار دهد.
آمدن سرویس اپل پی اتفاق خوبی بود که منجر به افزایش امنیت کاربران در استفاده از سرویس‌های بانکی خود شد؛ اما متأسفانه تمامی کشورها از این سرویس بهره نمی‌برند و این سرویس اپل تنها در برخی از کشورها قابل استفاده است. حتی گزارش می‌شود کشورهای پشتیبانی کننده از این سرویس نیز تمام و کمال کاربران را تحت پوشش قرار نمی‌دهند و به‌عنوان مثال در کشور استرالیا فقط دارندگان کارت‌های بانکی آمریکن اکسپرس قادر به استفاده از سرویس اپل پی هستند.
 
سرویس اپل پی
 
حال خبر خوب برای علاقه‌مندان به سرویس اپل پی آن است که اهالی کوپرتینو د صدد آن هستند تا استفاده از این سرویس را در نقاط مختلف دنیا راه اندازی کرده و در اختیار تمامی کاربرانشان قرار دهند. «جنیفر بیلی» رئیس توسعه این بخش اپل در مصاحبه با تک کرانچ عنوان کرده که آن‌ها سخت مشغول کار بر روی توسعه سرویسشان در بخش‌های بیشتری از قاره کهن و اروپا هستند.
متأسفانه بیلی نام کشورهایی که اپل به‌زودی سرویس پرداخت خود را در آن‌ها راه اندازی خواهد کرد به زبان نیاورده است. در حال حاضر این سرویس در کشورهای چین و سنگاپور در دسترس و در آینده‌ای نزدیک نیز در هنگ کنگ و اسپانیا کار خود را آغاز خواهد کرد. حال آن که چه کشورهای دیگری تحت پوشش سرویس اپل پی قرار می‌گیرند تنها حدس و گمان خواهد بود.
جنیفر بیلی در این باره می‌گوید:

در وهله نخست ما قصد داریم تا وسعت عرضه محصولات اپل را توسعه دهیم. ما همچنین قصد داریم تا سرویس‌ مربوط به پرداخت القایی خود را نیز گسترش ببخشیم. در حال حاضر سرویس اپل پی از گسترش زیادی برخوردار نیست. تا چندی پیش تنها ۴ درصد مردم ایالات متحده از این سرویس استفاده می‌کردند. حال این میزان به ۲۰ درصد افزایش یافته است. ما در حال امضای اسناد همکاری تازه‌ای با شرکای مخابراتی خود هستیم تا بتوانیم خیلی زود سرویس‌هایی نظیر Amex و Visa را نیز تحت پوشش خود دربیاوریم.

باید دید که آیا سرویس پرداخت اپل به غرب آسیا نیز ورود پیدا خواهد کرد یا خیر!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا