اخبار

اپل می گوید : طراحی نهایی آیفون ۷ هنوز کامل نشده است !

تاکنون اطلاعات یا شاید بهتر باشد بگوییم شایعات و حدس گمان های بسیاری از طراحی آیفون ۷ اپل منتشر شده است.اما اگر گزارشی که امروز منتشر شده صحت داشته باشد، جالب است بدانید اپل هنوز تصمیم نهایی خود را برای طراحی نهایی آیفون ۷ نگرفته است !
این گزارش ادعا می کند که اپل در حال حاضر سه طرح مختلف را انتخاب کرده و هنوز به یک تصمیم نهایی نرسیده است. گفته شده که یکی از این طرح ها ظاهر باریک تری را برای گوشی فراهم می کند و احتمالا بدون پورت هدفون خواهد بود. با این حال اپل یک طراحی پشتیبان دیگر نیز دارد که گفته شده که شبیه آیفون ۶ اس است.
در حال حاضر هیچ اشکالی در طراحی آیفون ۶ اس وجود ندارد، اما طرح اپل همیشه نگاهی رو به جلو داشته ولی این بار شاید خیلی متفاوت از پیشینیان خود نباشد، باید اعتراف کنیم که اگر هیچ تغییری ایجاد نشود کمی نا امید کننده خواهد بود. لازم به ذکر نیست که طراحی آیفون ۶ اس همان طراحی آیفون ۶ است، بنابراین اساسا اگر اپل طراحی آیفون ۷ عوض نکند، طراحی آن نسبت به ۲ سال گذشته بهبودی نیافته است.
تمام این گفته ها را با کمی چاشنی خبری در نظر بگیرید، همیشه پیش از عرضه ی پرچمداران کمپانی های بزرگ، چنین اخبار ضد و نقیضی از آنها به گوش می رسد اما تا معرفی رسمی آیفون ۷ امید خود را از دست ندهید شاید اپل طراحی منحصر به فردی برای آن در نظر بگیرد.
منبع: ubergizmo

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا