اخبار

اپل نسخه المپیک بند اپل واچ را در تعداد محدود عرضه می کند

المپیک نزدیک است و تب و تاب خاص خود را به همراه آورده است. تعدادی از کمپانی های فعال در حوزه فناوری نیز برای حضور پر رنگ تر در این رویداد و البته کسب درآمد بیشتر نسبت به تولید و عرضه محصولاتی خاص المپیک ۲۰۱۶ اقدام کرده اند. بر اساس گزارشی که توسط GQ منتشر شده، به نظر می رسد که اپل درصدد است نسخه ای ویژه ی المپیک از بندهای اپل واچ را راهی بازار کند که پرچم ۱۴ کشور شرکت کننده در المپیک را بر خود دارند.
این بندها رسماً توسط اپل عرضه می شوند، اما حدس زده می شود که با توجه به محبوبیت بازی های المپیک بندهای تقلبی هم ساخته و روانه بازار خواهند شد تا در این آشفته بازار درآمدی را به جیب تولیدکنندگان خود سرازیر کنند. این بندها فقط در برزیل و از طریق اپل استور در ویلج مال در Barra da Tijuca عرضه خواهند شد. بنابراین اگر قصد خرید بندهای اورجینال را دارید، مستقیم به این محل بروید.
از آنجایی که این بندها مختص المپیک طراحی شده اند، بعید به نظر می رسد که اپل آنها را خارج از زمان این رویداد و برزیل به فروش برساند، اما احتمالا بعضی از آنها بعدها توسط مردم برای فروش عرضه می شوند. این بندها ۴۹ دلار قیمت گذاری شده اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا