اخبار

اپل از نقص پاک شدن موزیک های iTunes باخبر است اما دلیل آن را نمی داند

بر اساس گزارشات اخیر ارسال شده از سوی کاربران، به تازگی برخی از اعضای بدشانس اپل موزیک شاهد ناپدید شدن فایل های موزیکشان هستند که به صورت داخلی آنها را ذخیره کرده بودند. خبر خوشحال کننده اینجاست که اپل هم اکنون از این مشکل آگاه است و در حال پیدا کردن یک راه حل برای رفع این مشکل است. اما یک خبر بد هم داریم، اپل هیچ ایده ای در مورد علت بروز این مشکل ندارد.
این شرکت کوپرتینویی طی بیانیه ای در روز جمعه اعلام کرد با وجود اینکه این مشکل تعداد بسیار اندکی از کاربران اپل موزیک را درگیر کرده است، اما این شرکت در تلاش است تا با جدیت تمام به دنبال راه حل باشد. اپل همچنین اضافه کرد اگرچه قادر به حذف این نقص از سیستم فعلی نیست اما در روزهای آینده و به همراه بروزرسانی iTunes، چند بهبود امنیتی اضافی را به کاربران ارایه خواهد کرد.
طبق متن کامل این بیانیه:
کاربران در موارد بسیار اندک و نادری، گزارش کرده اند که فایل های موزیک ذخیره شده روی کامپیوترهایشان بدون اجازه پاک شده اند. ما این گزارشات هر چند معدود را جدی گرفته ایم چرا که از میزان اهمیت موزیک در بین مشتریانمان آگاه هستیم و تیم هایی را برای شناسایی علت این مساله به کار گرفته ایم. ما نمی توانیم این مشکل را یک بار دیگر تولید کنیم اما با عرضه بروزرسانی iTunes در اوایل هفته آینده، موارد امنیتی بیشتری را به کاربران ارایه می کنیم. اگر شما نیز به هر دلیلی با چنین مشکلی مواجه شدید، می توانید با AppleCare تماس بگیرید.
این شرکت فعال در زمینه تکنولوژی هیچ اطلاعاتی را در مورد ماهیت این تدابیر امنیتی جدید ارایه نکرده است و این بدان معنی ست که با وجود تلاش مصرانه اپل برای پیدا کردن راه حل این مشکل، هیچ تضمینی وجود ندارد که بروزرسانی بعدی iTunes بتواند آن را برطرف کند.
با توجه به اینکه بروز این مشکل باعث شد که اپل موزیک شانس بزرگی را برای جذب کاربران بیشتر از دست بدهد، اما می توان این نکته امنیتی که افراد باید از تمامی فایل های خود پشتیبان گیری کنند را یک بار دیگر به فراخور این نقص جدید یادآور شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا