اخبار

اپل همزمان با معرفی آیفون ۷ از سرویس استریم ویدیویی خود رونمایی خواهد کرد

 براساس گزارش منتشر شده توسط رونالد گرووِر از استریت، اپل در حال مذاکره با تهیه کنندگان هالیوود به منظور تهیه‌ی برنامه‌هایی اختصاصی به منظور انتشار از طریق سرویس آیتونز این کمپانی است. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که احتمالا این ویدیوهای اختصاصی به عنوان ویژگی اصلی سرویس استریم ویدیویی اپل همزمان با معرفی آیفون ۷ رونمایی خواهد شد.
البته در این گزارش به این موضوع اشاره شده که اپل هنوز باید موافقت نامه‌هایی را با استودیوهای مورد نظر به امضا برساند. گفتگوهای مورد نظر توسط روبرت کندرک، قائم مقام تولید محتوای آیتونز اپل انجام می‌پذیرد. کندرک نیز روند گفتگوهای خود را به ادی کیو، قائم مقام سرویس‌ها و نرم‌افزار‌های اینترنتی گزارش می‌دهد.
از سال پیش کم و بیش اطلاعاتی در مورد احتمال ورود اپل به حوزه‌ی ارائه‌ی سرویس‌ استریم ویدیویی مطرح شده بود. به نظر می‌رسد این کمپانی در نظر دارد تا به یکی از رقبای نتفلیکس و آمازون شود.
یکی از شنیده‌ها در مورد اقدامات اپل، تلاش این کمپانی برای جذب دست اندرکاران برنامه‌ی تاپ گیر بود. اما جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می با امضای قراردادی ۲۵۰ میلیون دلاری راهی آمازون شدند تا برنامه‌ی خود را در قالب سرویس استریم ویدیویی این کمپانی منتشر کنند.
گزارش‌های پیشین منتشر شده حکایت از انتظار‌های موجود مبنی بر عرضه‌‌ی سرویس استریم ویدیویی اپل به همراه اپل تی وی نسل چهارمی این کمپانی داشت؛ اما به نظر می‌رسد اپل موفق نشده تا در این خصوص با استودیوهایی تولید برنامه‌های ویدیویی به نتیجه برسد.
لِس مونوِس، مدیر عامل کانال تلویزیونی سی بی اس، در ماه دسامبر از احتمال عرضه‌ی سرویس استریم ویدیویی اپل با قیمت ۳۰ تا ۴۰ دلاری خبر داد.
نظر شما در این خصوص چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا