اخبار

اپل چهار پکیج رسمی ایموجی برای کاربران آزمایشی آی او اس ۱۰ منتشر کرد

کمپانی اپل به‌منظور آشنایی توسعه دهندگان با رابط کاربری جدید پیام رسان خود، چهار پکیج ایموجی متحرک را برای نسخه پیش‌نمایش آی او اس ۱۰ منتشر کرده است. این پکیج‌ها شامل انواع ایموجی اسمایل‌ها، قلب‌ها، دست‌ها و ایموجی‌های کلاسیک مک است. شما می‌توانید با دانلود آن‌ها را از طریق اپ دراور وارد پیام‌های خود کنید.
امروز روز خوبی برای کسانی خواهد بود که نسخه توسعه دهندگان آی او اس ۱۰ را بر روی دستگاه‌های اپلی خود نصب کرده‌اند؛ چراکه این کمپانی برای نخستین بار چهار پک ایموجی متحرک را برای اپلیکیشن پیام رسان آی او اس منتشر کرده است.
این پکیج ایموجی ها که از طریق iTunes Preview قابل دسترسی هستند شامل اسمایل‌ها، قلب‌ها، دست‌ها و ایموجی‌های کلاسیک مک هستند. سه پکیج نخست همگی از سیستم عامل واچ او اس (ساعت هوشمند اپل) به آی او اس آمده‌اند و پکیج ایموجی‌های کلاسیک مک نیز مربوط به آیکون‌های کلاسیک مکینتاش در سال ۱۹۸۰ میلادی است.
پس از نصب شما می‌توانید از طریق اپ دراور موجود در پیام رسان اپل این ایموجی ها را مشاهده کنید. برای استفاده از آن‌ها کافی است تا بر روی آن‌ها ضربه بزنید تا همانند ایموجی‌های استاندارد و پیش‌فرض کیبورد اپل، به صفحه مربوط به مکالمه اضافه شود.
استیکرهای آی او اس ۱۰ در قالب یک مینی اپلیکیشن در دسترس قرار گرفته‌اند و از طریق اپ استور در آینده‌ای نزدیک نیز همراه با آی مسیج عرضه می‌شوند. این ایموجی ها بر مبنای اینترفیس جدید اپلیکیشن پیام رسان اپل توسعه یافته است.
این رابط کاربری به توسعه دهندگان اجازه خواهد داد تا بیشتر بتوانند با پلاگین‌های مربوطه ارتباط برقرار کنند، المان‌هایی متحرک به آن اضافه کنند و همچنین با سایر خدمات و پلتفرم‌ها نیز ارتباط یکپارچه‌ای را برقرار کنند. در کنفرانس WWDC امسال گوشه‌هایی از این رابط کاربری را اپل معرفی کرد.
 
 

چهار پکیج ایموجی جدید ios 10

چهار پکیج ایموجی جدید ios 10

چهار پکیج ایموجی جدید ios 10

چهار پکیج ایموجی جدید ios 10

منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا