اخبار

اچ تی سی میزبان یک رویداد اختصاصی در ۲۸ مرداد


کمپانی اچ تی سی در لندن، امروز دعوت نامه های رویداد اختصاصی خود در تاریخ ۲۸ مرداد ماه را برای اصحاب رسانه ارسال کرد. طبق خبر ها و شایعات اخیر احتمال می دهیم اچ تی سی ، اسمارت فون وان M8 ویندوزفونی ، تبلت نکسوس و یا یک ساعت هوشمند را در این رویداد معرفی کند.

بیشترین احتمال مربوط به وان ام۸ با همان مشخصات و ظاهر اما با سیستم‌عامل ویندوزفون ۸.۱ و آپدیت GDR1 است. وان M8 ویندوزفونی که البته به احتمال زیاد با نام دیگری معرفی خواهد شد کماکان از صفحه‌نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p، پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۱، دو گیگابایت رم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل برخوردار خواهد بود. همچنین آپدیت جدید ویندوزفون امکان استفاده از کاور DotView را فراهم کرده است. این گوشی احتمالاً به صورت اختصاصی برای اپراتور ورایزن آمریکا عرضه خواهد شد و برنامه عرضه جهانی آن مشخص نیست.
همچنین شایعاتی در مورد ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی نیز به گوش رسیده و یک تصویر نیز از آن درز کرده است اما معرفی آن بعید به نظر می‌رسد. شایعات تبلت نکسوس ۸.۹ اینچی با پردازنده Tegra K1 نیز اخیراً شدت گرفته اما از آن‌جایی که نکسوس‌ها در مراسم گوگلی معرفی می‌شوند احتمال معرفی این تبلت نیز بسیار کم است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا