اخبار

اچ تی سی وان ای ۹ اس رسما معرفی شد ، ایفون به سبک تایوانی ها !!!

همانطور که پیش تر در شایعات دیده بودیم، امروز اچ تی سی از تلفن هوشمند جدید خود موسوم به اچ تی سی وان ای ۹ اس (HTC One A9S) پرده برداشت. این اسمارت فون همانند نسل پیشینش از طراحی مشابه آیفون بهره می‌برد اما تایوانی‌ها با ایجاد تغییرات جزیی در آن، ظاهر یکپارچه‌تری برای ای ۹ اس رقم زده‌اند.
گوشی اچ تی سی وان ای ۹ اس (HTC One A9S) از سخت افزار پردازشی در حد یک میان رده بهره می‌برد. زیر نمایشگر ۵ اینچی دستگاه که از نوع LCD بوده و از رزولوشن ۷۲۰p برخوردار است، پردازنده MediaTek Helio P10 با ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه اجرایی (به انتخاب کاربر) و باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری قرار گرفته است. همچنین دوربین اصلی این اسمارت فون از وسط به گوشه چپ منتقل شده و بی راه نیست اگر بگوییم مهندسین اچ تی سی با این کار ظاهر محصول خود را نزدیک به آیفون ۶ طراحی کرده‌اند. خوشبختانه دیگر خبری از لوگوی نقره‌ای رنگ اچ تی سی در بالای دکمه هوم نیست و لوگوی اچ تی سی تنها در بخش پشتی دستگاه قابل مشاهده است.
 
گوشی اچ تی سی وان ای 9 اس - HTC One A9S
 
بدنه اچ تی سی وان ای ۹ اس از جنس فلز مرغوب بوده و تا لبه نمایشگر کشیده شده است. اچ تی سی در مورد محصول جدیدش اذعان دارد:

One A9S الهام بخش نسل جدیدی از تلفن‌های هوشمند اقتصادی خواهد بود که از بدنه با کیفیت و بی نقصی برخوردارند.

متاسفانه هنوز سران اچ تی سی از نحوه قیمت گذاری این تلفن هوشمند سخن به میان نیاورده‌اند اما تضمین داده‌اند که قیمت One A9S از نسل پیشین آن که با قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار عرضه می‌شد کمتر خواهد بود. همچنین در کنفرانس معرفی این گوشی زمان مشخصی برای عرضه دستگاه به بازار اعلام نشد.
 
گوشی اچ تی سی وان ای 9 اس - HTC One A9S
با توجه به بازه قیمتی و سخت افزار مورد استفاده در این اسمارت فون، رقابت سخت و نفس‌گیری در انتظار دست ساخته تایوانی‌هاست و به نظر نمی‌رسد نماینده اچ تی سی بتواند در برابر حریفان کره‌ای و ژاپنی خود قد علم کند.
 
منبعTheVerge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا