اخبار

اچ پی از کامپیوترهای همه کاره پاویلیون رونمایی کرد

کمپانی اچ پی به‌تازگی از کامپیوترهای همه کاره پاویلیون خود رونمایی کرده که دارای مشخصات سخت‌افزاری جالبی هستند. از مشخصات جالبی که این کامپیوترها بهره می‌برند می‌توان به صفحه‌ی بدون حاشیه با ابعاد ۲۳٫۸ اینچ اشاره کرد.
همان‌طور که در مقدمه خواندید اچ پی به‌تازگی از کامپیوترهای همه کاره پاویلیون رونمایی کرده تا بتواند قدرت و عملکرد فوق العاده‌ی رایانه‌های خود را به خانه‌های شما هدیه بیاورد. در حال حاضر دو مدل معرفی شده که عمده تفاوت این دو مدل عبارت است از:

  • مدل با حاشیه‌ی استاندارد در اطراف صفحه که لمسی بودن آن به‌صورت انتخابی بوده و از رزولوشن ۱,۹۲۰ در ۱,۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد همچنین رزولوشن کواد اچ دی نیز موجود است که می‌توان در ابعاد ۲۳٫۸ اینچ یا ۲۷ اینچ این کامپیوتر همه کاره را سفارش داد.
  • مدل دیگری از کامپیوترهای همه کاره پاویلیون نیز وجود دارد که صفحه‌ی آن بدون حاشیه بوده و همچنین دارای رزولوشن فول اچ دی است، البته از صفحه‌ی لمسی خبری نیست.

کامپیوترهای همه کاره پاویلیون

قابلیت‌های کلیدی کامپیوترهای همه کاره پاویلیون

  • پردازنده‌ی اینتل پنتیوم یا نهایت تا نسل ششم پردازنده‌های اینتل Core i7 که به کاربر حق انتخاب گرافیک انویدیا GT930A نیز داده می‌شود و یا می‌توان پردازنده‌های نسل هفتی AMD نهایت تا پردازنده‌های A10 انتخاب کرد.
  • حافظه‌ی داخلی یک ترابایت نهایت تا سه ترابایت که البته می‌توان یک درایو هیبرید نهایت تا ۱ ترابایت ظرفیت SSHD را انتخاب کرد.
  • خریداران می‌توانند نهایت تا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم انتخاب کنند.
  • دو بلندگوی رو به جلوی بهینه شده توسط B&O Play
  • دوربین RealSense ساخت اینتل

در بعضی از مدل‌های استاندارد می‌توان دوربین RealSense را انتخاب کرد که از ویندوز هلو نیز پشتیبانی می‌کند. بر روی کامپیوترهای همه کاره پاویلیون کاربران به درگاه‌های مختلفی دسترسی خواهند داشت که شامل USB 3.0 نوع C برای شارژ سریع شده و همچنین می‌توان به درگاه‌های دیگری مانند USB 3.0،USB 2.0، خروجی HDMI، خروجی صدا، LAN و یک کارت خوان ۳ در ۱ اشاره کرد که برای کاربران می‌تواند خبر خوبی باشد.
گفته شده که مدل ۲۷ اینچی کامپیوترهای همه کاره پاویلیون قرار است از قیمت ۹۹۹٫۹ دلار شروع شده و از سوم ژوئن (پانزدهم خرداد) عرضه شود و مدل ۲۳٫۸ این کامپیوترها نیز از قیمت ۶۹۹٫۹۹ دلار شروع شده و دهم جولای (بیستم تیر) در ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا