اخبار

اکتیویژن : دیسلایک ۳ میلیونی Infinite Warfare، تغییری در روند توسعه بازی ایجاد نکرده است

ماه گذشته، اولین تریلر نسخه جدید ندای وظیفه با نام Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شد و در کمال تعجب، یکی از بالاترین میزان های Dislike در یوتیوب را از آن خود کرد. ولی کمپانی محبوب اکتیویژن، این میزان نارضایتی را سدی در برابر بازی جدید خود ندانسته و معتقد است Infinite Warfare به میزان فروش زیادی دست پیدا خواهد کرد.
شاید پس از چنین واکنش معترضانه‌ای از سمت جامعه گیمرها، برخی در ذهن خود تصور کرده‌اند که شاید سازندگان بازی، تغییرات دقیقه آخر را در بازی اِعمال کرده‌اند تا بتوانند تعادلی در میان نظرات منفی ایجاد کنند. اما خیر، به هیچ وجه اینگونه نیست.
 

Infinite Warfare

اریک هرشبرگ، مدیر اجرایی اکتیویژن در مصاحبه آخر خود تصریح کرد که در مورد ساخت بازی، آنها دقیقا همان چیزی را دنبال می‌کنند که قبل از انفجار حجم عظیم نارضایتی و انتقادات، برنامه ریزی کرده بودند. وی در این خصوص ابراز داشت:

ما بعد از واکنش گیمرها نیز، همان چیزی را که شروع کرده بودیم، ادامه دادیم که می‌توان نام آن را “تمرکز برای ساخت یک بازی بی نظیر” بگذاریم. در انتهای کار، هدف ما خوشحالی و رضایت طرفداران مانند قبل، و ادامه دادن به رشد و شکوفایی این فرنچایز خواهد بود.

ممکن است شما با مقایسه میزان لایک و دیسلایک تریلر معرفی Infinite Warfare در یوتیوب قضاوت دیگری داشته باشید، اما هرشبرگ در این خصوص نیز دیدگاه خودشان را بیان کرد. وی با اشاره به اینکه پیش از این، بالاترین میزان نارضایتی از تریلر معرفی بازی، به نسخه Black Ops 2 اختصاص یافته بود، بر موفقیت بزرگ این بازی پس از انتشار تاکید کرد و ادامه داد:

قبل از Infinite Warfare ، بالاترین میزان دیسلایک در تریلرهای معرفی بازی مربوط به بازی Call of Duty: Black Ops 2 می شد. آن زمان، اولین باری بود که ما این فرنچایز را به سمت آینده برده بودیم. اما در ادامه دیدیم که این بازی تبدیل به یکی از موفق ترین و بهترین نسخه های فرنچایز ندای وظیفه شد.

اکتیویژن خبر مربوط به پایین بودن میزان پیش فروش نسخه Infinite Warfare را تکذیب کرد و در این خصوص فقط ابراز داشت که خبرهای نادرست از منابع غیر موثق منتشر شده اند و هرگز اینگونه نبوده است.
 

Eric Hirshburg
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا