اخبار

اکسپریا ایرباد بی سیم سونی در راه است

اخبار رویداد بزرگ و جهانی IFA 2016 شهر برلین در روز دوم خود نیز کماکان داغ دنبال می‌شوند و هر لحظه شاهد گزارشات جدیدی از این رویداد تکنولوژیک بزرگ جهانی هستیم. از سال ۲۰۱۳ تاکنون بحث‌های گوناگونی پیرامون یک ایرباد بی سیم که بتواند فرمان‌های صوتی از ما دریافت کند، شکل گرفته‌اند. از آن زمان تاکنون تولیدکنندگان مختلفی کار خود را برای طراحی چنین محصولی آغاز کردند. خوشبختانه حالا زمان رونمایی از اکسپریا ایرباد بی سیم سونی (Xperia Wireless Earbud) مشخص شده است.
غرفه نمایشگاه کمپانی سونی در IFA امروز بسیار فعال بود و مسئولان این شرکت از عرضه اکسپریا ایرباد بی سیم سونی در ماه نوامبر خبر دادند. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون قیمت این محصولات منتشر نشده است و کمی زود است بخواهیم در مورد این موارد بحث کنیم. اکسپریا ایرباد بی سیم سونی عملکرد نسبتا مشابهی با گوشی موتو هینت موتورولا (Motorola Moto Hint earpiece) دارد؛ بنابراین این ایرباد نیز به کمک بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل می‌شود.
این ایرباد بر روی گوش کاربر قرار گرفته و اطلاعاتی پیرامون آب و هوا، جدول برنامه‌های روزانه و خبرهای جدید را ارائه می‌دهد. علاوه بر این در حین رانندگی یا پیاده روی می‌توان آدرس و خیابان‌ها را توسط این ایرباد در اختیار داشت.
از جمله سایر امکانات اکسپریا ایرباد بی سیم سونی می‌توان به دیکته کردن پیام‌ها، جست و جوی اینترنتی و… اشاره کرد. با این حال متاسفانه خبری از یک هوش مصنوعی جدید و خاص در این گوشی نیست.
مطمئنا تا ماه نوامبر اطلاعات بیشتری به لطف لو دهندگان به دستمان خواهند رسید و آنها را با شما در میان خواهیم گذاشت. نظر شما در مورد این گوشی‌های جدید چیست؟
 
منبعtheverge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا