اخبار

ایسر لپ تاپ تبدیل شونده Aspire Switch 12 S را معرفی کرد

این روزها لپ تاپ های هیبریدی یا همان ترکیبی، با توجه به کاربردهای فراوانی که دارند طرفداران بسیاری پیدا کرده و روز به روز شاهد افزایش مدل های مختلفی از این گونه گجت ها در بازار هستیم.در همین راستا کمپانی ایسر امروز از جدیدترین لپ تاپ تبدیل شونده خود با نام Acer Aspire Switch 12 S در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد.
نوت بوک هیبریدی ایسر Aspire Switch 12 S یک گجت ۱۲.۵ اینچی است که به وسلیه گیره هایی با عنوان Snap Hinge Gold به کیبورد متصل شده و قادر است انرژی مورد نیاز این دستگاه را تامین کند.
طراحی این دستگاه طوری است که می توان از آن به عنوان لپ تپ و تبلت استفاده کرد، که حالت تبلت خود به چند دسته تقسیم می شود: با پایه نگه دارنده و بدون پایه نگه دارنده!
مانند نسل گذشته، Switch 12 S دارای نمایشگری ۱۲.۵ اینچی می‌باشد اما این بار با دقت بسیار بالای ۴K ارائه می‌شود. قدرت این لپ تاپ- تبلت از تراشه‌ی نسل ششم اینتل Core M تامین شده است که ۴ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. برای این دستگاه ۴ تا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD در نظر گرفته شده است و از کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی می‌کند.
این دستگاه از انواع اتصالات از جمله Thunderbolt و میکرو HDMI، پورت یو اس بی ۳.۰ و  USB Type-C پشتیبانی می کند که پورت یو اس بی C برای شارژ آن نیز استفاده می‌شود.

ایسر برای این لپ تاپ- تبلت قیمت پایه ۹۹۹ دلار در نظر گرفته است که از ماه آینده آن را روانه‌ی بازار خواهد کرد. با ارائه این دستگاه به بازار، قیمت مدل پیشین به ۷۰۰ دلار کاهش پیدا خواهد کرد که برای افرادی که می‌خواهند هزینه کمتری برای یک دستگاه همه کاره پرداخت کنند پیشنهاد مناسبی خواهد بود!

 

acer-aspire-switch-12-s-1acer-aspire-switch-12-s-3acer-aspire-switch-12-s-2

 
 
منبع : engadget

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا