اخبار

ایسر Predator 21 X با نمایشگر خمیده و دو چیپ گرافیکی GTX 1080 معرفی شد + گالری تصاویر

محصول جدید Predator 21 X یک لپ‌تاپ فوق‌العاده قدرتمند است. طراحان این دستگاه برای اولین بار یک نمایشگر ۲۱ اینچی خمیده را روی یک لپ‌تاپ قرار داده‌اند و علاوه بر این، دو چیپ گرافیکی قدرتمند GeForce GTX 1080 نیز در این محصول تعبیه شده است. به این مشخصات سه فن خنک‌کننده را نیز اضافه کنید. پردازنده اصلی محصول مورد بحث نیز از نوع نسل هفتم اینتل Core K بوده و نکته‌ی بسیار جذاب دیگر این لپ‌تاپ ۴ ترابایت هارد دیسک SSD است.
ایسر امروز در خلال نمایشگاه IFA 2016 در برلین از ۲۱ X رونمایی به عمل آورده و این کمپانی اذعان دارد که محصول یاد شده یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای مهندسی در بین تمام محصولاتی است که توسط فروشندگان بزرگ و خرده‌فروشی‌ها عرضه می‌شوند. هر Predator 21 X بر اساس سفارش خریدار و از ماه ژانویه‌ی سال آینده تولید می‌شود. همین عامل باعث می‌شود تا ایسر امروز بتواند در تبلیغات خود از پردازنده‌هایی نام ببرد که هنوز معرفی نشده‌اند. در کنار ویژگی‌ها و مشخصات فنی بسیار جذابی که این محصول دارد، جایگاه DD4 هم برای اضافه کردن رم اضافه در نظر گرفته شده و می‌توان در مجموع تا ۶۴ گیگابایت رم پردازشی را به این لپ‌تاپ اضافه کرد. از دیگر قابلیت‌های دستگاه یاد شده می‌توان به سیستم ردیابی چشم Tobii، یک کیبورد مکانیکی و یک سیستم‌صوتی ۴.۲ اشاره کرد. کیبورد این محصول مجهز به بخش مخصوص اعداد نیز بوده و برخلاف لپ‌تاپ‌های مرسوم، تاچ‌پد آن در سمت راست کلید‌های اعداد جای گرفته است. ویژگی دیگر این دستگاه اسلات کارت حافظه‌ی میکرو‌اس‌دی است.
شاید مشاهده کردن ۲۱ X کمی عجیب به نظر برسد اما در هر صورت باید گفت با محصولی جذاب مواجه هستیم. همیشه در مورد لپ‌تاپ‌های مخصوص گیمینگ گفته می‌شود که شکل‌ ظاهری آن‌ها کمی عجیب است. در محصول جدید ایسر نیز بین صفحه‌کلید و نمایشگر خمیده آن یک فاصله مشخص دیده می‌شود که همین عامل باعث می‌شود شکل آن کمی مضحک‌تر شود. اما شما در مورد چنین محصول عجیبی که وزن قابل توجهی نیز دارد قضاوت می‌کنید؟ با وزن ۸ کیلوگرمی‌ که ۲۱ X دارد باید گفت که وزن آن هفت برابر لپ‌تاپ‌های تازه معرفی شده‌ی Swift 7 ایسر است. با توجه به همین موضوع باید گفت که شرکت تایوانی رقیب ایسر دقیقا مسیری خلاف جهت این کمپانی را در نظر گرفته چراکه محصولاتش اکثرا باریک هستند.
تا کنون محصولی شبیه به ۲۱X تولید نشده که با وجود لپ‌تاپ بودن از نمایشگری خمیده بهره ببرد و هنوز مزایای چنین صفحه‌نمایشی بر روی یک لپ‌تاپ مشخص نیست. متاسفانه نمونه‌ی معرفی شده نیز فقط یک نمونه‌ی اولیه برای نمایش است. اما نمایشگر دستگاه نهایی، از نوع IPS بوده و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌کند. با توجه به مشخصات فنی و چنین نمایشگری، به احتمال زیاد قدرتمندترین باتری موجود در بین لپ‌تاپ‌های جهان برای این محصول در نظر گرفته شده است. به دلیل شکل و شمایلی که Predator 21 X دارد، قطعا هنگامی که در یک فروشگاه رایانه در بین محصولات دیگر قرار داده شود، دستگاهی کاملا متمایز خواهد بود.
باید منتظر ماند تا مدل فعال این محصول آماده شود و پس از کار با آن می‌توان در مورد کارایی و عملکردش نظر داد. اما با توجه به مشخصات فنی Predator 21 X احتمال دارد که این لپ‌تاپ یکی از جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در IFA امسال باشد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این لپ‌تاپ قدرتمند را مشاهده کنید.
 
 
منبعtheverge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا