اخبار

ایسوس زنفون ۳ در آزمون GFXBench رویت شد !

نسل سوم از سری گوشی های هوشمند زنفون توسط کمپانی ایسوس در ماه های آینده رونمایی خواهد شد. خبر های مربوط به نسل آینده سری زنفون تمامی ندارد و شایعات مختلفی حول آن در جریان است. چند روز پیش دو مدل مختلف از گوشی زنفون ۳ در آزمون بنچمارک GFXBench  رویت شد.
دو مدل گوشی ایسوس زنفون ۳ به شماره سریال های Z010DD و Z012D در آزمون GFXBench  مشخص شدند.
دو مدل گوشی ایسوس زنفون 3 به شماره سریال های Z010DD و Z012D در آزمون GFXBench مشخص شدند.
با توجه به لیست بنچمارک GFXBench ، گوشی ایسوس به شماره سریال Z010DD دارای نمایشگر ۵.۹ اینچی با کیفیت تصویری HD است. دوربین ۱۲ مگا پیکسلی در عقب و یک دوربین اسپورت ۵ مگا پیکسلی در جلو تعبیه شده است. این گوشی از پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون ۶۱۵ قدرت گرفته و ۳ گیگا بایت رم در کنار ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می دهد. این مدل که ادعا می شود ایسوس زنفون ۳ خواهد بود، سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو را اجرا خواهد کرد.
ایسوس به شماره مدل Z012D، با نمایشگری ۵.۵ اینچی و کیفیت تصویری HD در بنچمارک GFXBench  مشخص گردید. این گوشی از پردازنده شش هسته ای اسنپ دراگون ۶۵۰ قدرت گرفته و به مانند مدل Z010DD دارای ۳ گیگا بایت رم و ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی است. این مدل نیز مبتنی بر اندروید ۶.۰ مارشمالو خواهد بود.
در گزارش های پیش از این عنوان شده بود که نسل سوم از سری گوشی های هوشمند زنفون که با فناوری تشخیص اثر انگشت همراه خواهند بود در خرداد ماه سال ۱۳۹۵ راه اندازی خواهند شد. با توجه به اینکه کمپانی ایسوس اولین سری از زنفون را در اوایل سال ۲۰۱۴ و زنفون ۲ را در نیمه اول سال ۲۰۱۵ راه اندازی کرد، انتظار می رود که کمپانی ایسوس از گوشی زنفون ۳، در نیمه اول سال ۲۰۱۶ رونمایی کند. ایسوس در ماه اکتبر اعلام کرد که نسل جدید زنفون دارای پورت USB نوع C خواهد بود.
منبع: ndtv

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا