اخبار

بازیکنان Pokemon Go در کشور بوسنی، به میادین مین نزدیک شده اند!

بازی Pokemon که به تازگی برای گوشی های اندرویدی و اپل منتشر شده، در کنار جذابیت ها و رکورد شکنی ها، خطراتی را نیز برای بازیکنانش به همراه داشته است. بازیکنان برای تکمیل Pokedexe هایشان، به جستجو در خیابان ها، پارک ها، جنگل ها و … مشغول شده اند. اما طبق آخرین خبرها، بازیکنان بوسنیایی Pokemon Go پا را فراتر گذاشته و به میدان های مین در این کشور نزدیک شده اند.
با اینکه بازی Pokemon Go شیوه های جدیدی را در گیم پلی این عنوان آورده و نوآوری جذابی را وارد صنعت بازی های ویدیویی نموده، اما خطراتی را به همراه داشته است. اگر اخبار حوادث این بازی را دنبال کرده باشید، حتما خبر دارید که دو نفر در حین بازی از صخره ای به پایین سقوط کرده اند یا فردی، به حدی سرگرم بازی شده که متوجه اتومبیل نشده و با آن برخورد داشته است.
اکنون سازمان Posavina Bez Mina (بوسنی بدون مین) ، که یک نمایندگی خنثی کردن مین های باقیمانده در این کشور است، به بازیکنان Pokemon Go در این منطقه هشدار داده تا از نواحی که هنوز خطر وجود مین در آنها وجود دارد، دوری کنند.
این گروه ضمن بیانیه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام کرد:

خبرهایی به دست ما رسیده مبنی بر اینکه بازیکنان بازی جدید Pokemon Go اخیرا برای پیدا کردن پوکمون ها، قدم به مناطق خطرناکی گذاشته اند که هنوز پاکسازی این مناطق از مین اعلام نشده است. ما از هموطنانمان در خواست می کنیم تا اینگونه رفتار نکنند و خواهشمندیم تا به علائم خطر وجود مین احترام بگذارند و به مناطق نامطمئن، وارد نشوند.

این خبرها، روز به روز به حوادث عجیب پیرامون بازی Pokemon Go می افزایند. در خبرهای دیگری که به تازگی منتشر شده، مردی در حال بازی با ماشین پلیس تصادف کرده و در موردی دیگر، فردی به خیال اینکه دو بازیکن Pokemon Go دزدانی هستند که وارد حریم خصوصی اش شده اند، تیراندازی کرده است. دولت ژاپن نیز بیانیه ای صادر کرده و از افراد درخواست کرده تا زمانی که این بازی در ژاپن عرضه می شود، اقدامات ایمنی و احتیاط را مدنظر خود قرار دهند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا