اخبار

بازی Batman Arkham VR برای هدست پلی استیشن وی آر معرفی شد

صبح امروز بود که کمپانی سونی، کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2016 را برگزار نمود و گذشته از معرفی تعداد زیادی از عناوین انحصاری، بخش از زمان خود را به رونمایی از چند بازی واقعیت مجازی اختصاص داد. در میان این بازی های واقعیت مجازی، تیزری کوتاه نیز به نمایش درآمد که خبر از عرضه بازی Batman Arkham VR روی هدست پلی استیشن ۴ می داد.
متاسفانه به جز تایید ساخت خبر، اطلاعات چندانی درباره Batman Arkham VR منتشر نشده است و دقیقا نمی دانیم که باید منتظر چه چیزی باشیم. اما بنابر تایید رسمی سونی، استودیوی راک استدی توسعه این بازی واقعیت مجازی را برعهده گرفته که پیش از این، سه گانه Batman Arkham را نیز روانه بازار کرده بود.
راک استدی در بیانیه اخیر خود آورده: «ما همیشه به دنبال راه هایی هستیم تا بتوانیم گیمرها را بیش از پیش در دنیاهایمان غرق کنیم و Batman: Arkham VR مثالی بارز بر این موضوع است که ما چطور از آخرین دستاورد های تکنولوژی برای تحقق هدفمان استفاده می نماییم.»

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

 
سفتون هیل، کارگردان بازی نیز می گوید که تیم او متعهد است تا تجربه ای از بتمن در محیط واقعیت مجازی فراهم آورد که تمرکزی کامل روی شخصیت بتمن داشته و به گیمرها اجازه دهد تا کاملا در نقش «بزرگترین کارآگاه جهان» فرو روند. Batman Arkham VR هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما در ماه اکتبر پیش روی، به صورت انحصاری در دسترس دارندگان هدست واقعیت مجازی سونی قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا