اخبار

بازی Final Fantasy XV بیش از ۱۰۰ ساعت گیم پلی دارد !

طرفداران بازی Final Fantasy XV، مدت هایی طولانی منتظر عرضه آن بوده اند. این بازی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ معرفی شده بود حالا قرار است بعد از ۱۰ سال بالاخره عرضه شود. با توجه به اینکه دیگر زمان زیادی تا انتشار Final Fantasy XV باقی نمانده، کارگردان آن به صحبت درباره تجربه بازی و مدت زمانی که گیمرها را به خود مشغول خواهد کرد پرداخته است.
هاجیمه تاباتا، کارگردان Final Fantasy XV توضیح می دهد از منظر بخش داستانی، گیم پلی بازی حدود ۴۰ الی ۵۰ ساعت به طول خواهد انجامید. وی که  این خبر را طی لایو استریم کمپانی اسکوئر انیکس در E3 2016 اعلام نموده می گوید بنابراین گیمرها می توانند حداقل منتظر ۴۰ ساعت محتوای درگیرکننده باشند.
اما تاباتا می گوید که تیم توسعه دهنده مراحل جانبی و «چیزهای اضافه دیگری» نیز برای بازی در نظر گرفته که مدت  زمان کلی گیم پلی را افزایش خواهد داد. به گفته وی، همان «چیزهای اضافه» گیم پلی را به ۱۰۰ ساعت می رسانند و اگر مراحل جانبی را نیز در نظر گیریم، می توان منتظر تجربه ای ۲۰۰ ساعته در نسخه نهایی Final Fantasy XV بود.
تاباتا می گوید طرفداران زیادی برای مدت های بسیار زیاد منتظر عرضه بازی بوده اند بنابراین استودیوی توسعه دهنده می خواهد مطمئن شود که بازی هنگام عرضه در ماه سپتامبر روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان، محتویات زیادی در اختیار گیمرها قرار می دهد.
Final Fantasy XV طی نمایشگاه E3 امسال نمایش های خوبی از خود به جای گذاشت. از یک سو توانستیم بخش هایی طولانی از گیم پلی و مبارزه با باس فایتی را در کنفرانس مایکروسافت مشاهده کنیم و از سوی دیگر، نسخه واقعیت مجازی بازی برای هدست پلی استیشن وی آر به نمایش در آمد. Final Fantasy XV در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) روی کنسول های نسل هشتم عرضه می شود.
با

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا