اخبار

بازی Gears of War 4 با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم اجرا می شود

مجله شهیر Game Informer به تازگی در شماره اخیر خود، پرونده ای مفصل درباره بازی انحصاری gears of War 4 برای اکس باکس وان تدارک دیده و در آن، اطلاعاتی جدید درباره بازی مورد بحث منتشر نموده است.
گزارشگر GameInformer مصاحبه ای ۵ دقیقه ای با ران فرگوسن، مدیر عامل استودیوی The Colaition، سازنده نسخه چهارم Gears of War داشته است که مهم ترین سخنان مطرح شده در آن به شرح زیر است:
مارکوس فنیکس، شخصیت اصلی نسخه های پیشین، دیگر در Gears of War 4 حضور نخواهد داشت و البته برخلاف شایعه ای که پیشتر برایتان نوشتیم، شخصیت تازه معرفی شده JD هیچ نسبتی با مارکوس فنیکس یا آنیا ندارد. در واقع این موضوع کاملا منطقی است چرا که آنیا نمی توانسته در هنگامی که در منسبی نظامی فعالیت می کرده، صاحب فرزند شود.
در تمام گیم پلی، تنها سه شخصیت اصلی در بازی به چشم خواهد خورد: جی دی فنیکس، کیت دیاز و دلمونت واکر. با تمام این شخصیت ها نیز می توان به صورت آنلاین و یا آفلاین در بخش Co-Op و گروهی بازی کرد.
علاوه بر این، Gears of War 4 با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد که خبر خوبی برای دارندگان اکس باکس وان به شمار می رود. چرا که بسیاری از بازی های انحصاری کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، با رزولوشن ۹۰۰p به نمایش در می آمدند. فریم ریت بخش داستانی، روی ۳۰ قفل شده است اما با این حال، بخش چندنفره با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
سیستم کنترل Gears of War 4 کاملا شبیه Gears of War 3 است و تغییرات به وجود آمده در سیستم کنترل بازی در نسخه Judgment دیگر در این نسخه وجود نخواهند داشت. به گفته فرگوسن، تنوع دشمنان بسیار زیاد است و تنها به همان دشمنانی که در طی تریلر E3 2015 مشاهده کردیم محدود نخواهند بود. هم چنین برخی از آن ها همانند شخصیت های اصلی بازی، به سلاح های مختلف هم مجهز هستند.
مضاف بر همه این ها، فرگوسن بخش کوتاهی از مصاحبه را به صحبت درباره نسخه پی سی بازی اختصاص داده و اعلام کرده که احتمال عرضه این ورژن روی پلتفرم ویندوز ۱۰ وجود دارد. با توجه به عرضه Gears of War: Ultimate Edition برای پلتفرم پی سی، بعید به نظر نمی رسد که این نسخه هم در دسترس پی سی گیمرها قرار گیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا