اخبار

بازی Gears of War 4 دارای قابلیت های خاصی برای PC خواهد بود

سابقه ی مایکروسافت در به اشتراگ گذاشتن یازی های ایکس باکس وان با PC چندان درخشان نیست. زمانی که بازی استدیوی رمدی یعنی بازی Quantum Break به ویندوز آمد، توسط محدودیت هایی که پلتفرم یونیورسال ویندوز (UWP) داشت بسیار محدود شد، به عنوان مثال بازی مشکلاتی در نرخ فریم داشت و قابلیت های بسیار محدودی را ارائه می کذئد.

زمانی که بازی Gears of War 4 عرضه شود، شما نباید هیچ کدام از این مشکل ها را دوباره ببینید. در بخشی از مصاحبه ای که استدیوی سازنده ی این عنوان با سایت یوروگیمر داشته، The Coalition اعلام کرده است که این شوتر پایه کاور گیری، قابلیت های بسیار بالایی در کامپیوتر های شخصی خواهد داشت. شما تنظیمات ویدئویی بیشتری را مشاهده خواهید کرد که شامل رزولوشن پویا خواهد بود، پس بنابراین مانیتور فوق عریض شما به هدر نخواهد رفت. این بازی همچنین از پردازنده های دارای هسته های زیاد و تکستچر های رزولوشن بالا پشتیبانی خواهد کرد و فریم ریت باز پلتفرم یونیورسال ویندوز باعث خواهد شد تا در کامپیوتر های رده بالا دارای گرافیک بسیار بالایی خواهد بود.
بخش های دیگر چطور؟ این بازی دارای سیستم بنچمارک داخلی خواهد بود تا شما را از آپگرید های سخت افزاری که داشته اید راضی گرداند، و شما کنترل کاملی بر روی موس و کیبورد خواهید داشت. به طور خلاصه، این بازی باید به عنوان یک بازی انحصاری پی سی اعلام وجود کند تا اینکه یک عنوان کنسولی باری ایکس باکس وان در سال ۲۰۱۶ باشد. البته شاید عده ای هنوز ناراحت باشند (توسعه دهندگان سال هاست که علیه پلتفرم بسته ی UWP اعتراض دارند)، اما این بازی شرط کرده است که دارای محدودیت های کنسولی نباشد و کیفیتی بسیار بالا را ارائه کند.

منبع: Engadget
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا