اخبار

بازی Pro Evolution Soccer 2017 دو هفته زودتر از FIFA 17 و در شهریورماه عرضه می شود

کمپانی ژاپنی کونامی بالاخره از تاریخ عرضه رسمی بازی Pro Evolution Soccer 2017 (یا به اختصار PES 2017) رونمایی کرد و دوست داران این سری بازی پرطرفدار می توانند در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) منتظر عرضه آن روی کنسول های نسل هفتم و هشتم و نیز پی سی باشند.
برخلاف آنچه معمولاً از بازی های جدید انتظار می رود، نسخه های نسل هفتمی و نسل هشتمی PES 2017 با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. بنابراین برای خرید نسخه های پلی استیشن ۴ یا ایکس باکس وان بازی باید ۶۰ دلار پرداخت و این در حالی است که نسخه های پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و پی سی بازی ۴۰ دلار قیمت گذاری شده اند. کونامی دقیقاً علت این تصمیم خود را مشخص نکرده اما می توان حدس زد که نسخه مربوط به کنسول های نسل هفتم و پی سی احتمالاً از محتویات کمتری برخوردار خواهند بود.
گذشته از اعلام تاریخ عرضه بازی، کونامی گفته افرادی که بازی را به صورت پیش خرید تهیه نمایند، به آیتم های اضافه ای در بخش MyClub دسترسی خواهند داشت، هرچند که این آیتم ها دقیقاً مشخص نگشته اند. کونامی ادعا کرده که جزییات کامل مربوط به آیتم های اضافه پیش خرید را به زودی با طرفدارانش به اشتراک خواهد گذاشت.
PES 2017 قرار است دو هفته زودتر از بزرگ ترین رقیبش، یعنی FIFA 17 عرضه شود که آن نیز در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر ماه) به دست دارندگان پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و پی سی خواهد رسید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا