اخبار

بازی Tekken 7 برای آمریکا شمالی معرفی شد

استودیو نامدار باندای نامکو، سازنده سری بازی‌های مشهور Tekken از جدیدترین نسخه این سری عناوین یعنی بازی Tekken 7 برای آمریکا شمالی رونمایی کرد.
به تازگی بازی Tekken 7 یا با نام کامل Tekken 7: The King Of The Iron Fist Tournament 2016 برای آمریکای شمالی معرقی شده و قرار این عنوان برای کنسول‌ها منتشر شود. البته هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این اثر تعیین نشده ولی به احتمال زیاد سال بعد ما می‌توانیم شاهد این بازی برای کنسول‌ها باشیم.
در حال حاضر عنوان Tekken 7: Fated Retribution برای دستگاه‌های آرکید موجود است و دارندگان این نوع کنسول‌ها می‌توانند به این بازی سبک مبارزه‌ای پرطرفدار دسترسی داشته باشند.
سری بازی‌های Tekken همیشه در کنار دو بازی Mortal Kombat و Street Fighter، حرف اول بازی‌های سبک مبارزه‌ای را می‌زند. پرطرفدارترین عنوان در سری بازی‌های Tekken، بازی Tekken 3 است که مطمئنا بسیاری از بازی‌بازان با آن در دوران های قدیم بر روی کنسول دوست داشتنی پلی‌استیشن ۱ خاطره دارند. حال قرار است سال بعد عنوان Tekken 7 برای کنسول‌های خانگی یعنی اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه شوند. احتمال عرضه این بازی بر روی رایانه‌های شخصی نیز وحود دارد اما هنوز این خبر بدست باندای نامکو به تایید نرسیده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا