اخبار

با بازی Humble Deep Silver Bundle 2 به تجربه آثار شرکت Deep Silver بپردازید

رفقا در Humble Bundle با جدیدترین پیشنهاد های خود بازگشته اند تا اینبار به سراغ چندی از برترین آثار شرکت Deep Silver را در یک بسته ارائه کند.
در Humble Deep Silver Bundle 2 شما میتوانید با هر مبلغی که میخواهید (هرمبلغی که حداقل از یک دلار بیشتر باشد) برای این آثار رایانه های شخصی پرداخت کنید و از تجربه عناوین منحصر به فرد لذت ببرید.با پرداخت یک دلار به شبکه ای از بازی هایی نظیر Sacred 3 Gold, Risen, Risen 2: Dark Waters Gold Edition, Saints Row 2, and Dead Island: Game of the Year Edition دست خواهید یافت.
در مبحث معقول میتوانید با پرداخت $۳٫۴۴ دیگر،آثاری چون Killed is Dead – Nightmare Edition, Dead Island Riptide – Complete Edition, and Saint’s Row: The Third – The Full Package و بازی Dead Island Definitive Collection را نیز با ۷۵ درصد تخفیف بر پکیج مذکور بی افزایید.در نهایت $۱۳ نیز پرداخت کنید تا در کنار تمامی عناوین بالا،بازی های Saints Row IV و Risen 3 Titan Lords را نیز صاحب شوید.
اما اگر محتوای دیگری هم برای خرید مشاهده کردید در تهیه آن تردید نکنید چرا که بخشی از درامد این باندل ها به موسسه خیری اهدا خواهد شد.درواقع موجودیت و کلیت هامبل باندل در همین است.
به اساس اطلاعات موجود تمامی نسخه ها دارای آخرین بروزرسانی و بهبود مشکلات ثانویه میباشند.
لازم به ذکر است که این پیشنهاد دومین مورد از پکیج مربوط به کمپانی دیپ سیلور میباشد که توسط Humble Bundle کالکشن شده و جهت فروش قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا