اخبار

بخش داستانی Call of Duty: Infinite Warfare نمایشی «عمیق و پرجزئیات» در E3 2016 خواهد داشت

با اینکه کمپانی اکتیویژن در نمایشگاه E3 2016 هیچ غرفه‌ی اختصاصی ندارد، اما این به معنای عدم حضور آنها در جریان این رویداد نیست. سازندگان بازی مورد انتظار Call of Duty: Infinite Warfare وعده‌ی نمایش عمیق و پرجزئیات از بخش داستانی این بازی را در E3 2016 داده‌اند.
طبق پیام توییتری سازندگان بازی Infinite Warfare در صفحه‌ی رسمی Call of Duty، باید منتظر نمایشی همه جانبه، عمیق و پرجزئیات از بخش داستانی این بازی باشیم. اگر E3 سال‌های گذشته را دنبال کرده باشید، عموما اکتیویژن برای نمایش گیم پلی بازی خود از کنفرانس‌‌های مایکروسافت و سونی استفاده می‌کرد. امسال هم این روال ادامه پیدا می‌کند و انتظار می‌رود طبق قرارداد همکاری که بین اکتیویژن و سونی که از سال پیش منعقد شده، کنفرانس سونی میزبان اعضای استودیو اینفینیتی وارد برای نمایش Call of Duty: Infinite Warfare باشد.
از آنجایی که بیشترین مانور اکتیویژن برای بازی Infinite Warfare بیشتر بر روی بخش داستانی است، اما دور از انتظار نیست که آنها از بخش چند نفره‌ هم نمایشی داشته باشند.
برخلاف تشابه اسمی که بازی جدید اینفینیتی وارد با Modern Warfare و Advanced Warfare دارد، سازندگان Infinite Warfare چندی پیش تایید کردند که داستان این بازی کاملا جدید و مستقل از بازی‌های سابق مجموعه Call of Duty است و هیچ ارتباطی به آنها ندارد. شاید بسیاری انتظار داشتند اینفینیتی وارد به ساخت ادامه‌ی بازی Ghosts مشغول باشند اما عملکرد ضعیف قسمت اول این بازی، دلیلی شد تا اینفیتینی وارد کار خود را از صفر و با داستانی جدید آغاز کنند.

Call of Duty Infinite Warfare

اعضای ارشد استودیو اینفینیتی وارد در مورد این تصمیم می‌گویند:

ما می‌خواستیم یک داستان کاملا جدید را با Infinite Warfare روایت کنیم. داستان ما اصیل و جدید در سری Call of Duty محسوب می‌شود. (Infinite Warfare) هیچ ارتباطی با نسخه‌های قبلی مجموعه ندارد. پس بنابراین ما شاهد ایجاد شخصیت‌های جدید خواهیم بود.

داستان بازی Infinite Warfare حول شخصیتی به نام کاپیتان ریس می‌چرخد. او رهبری جوخه‌ای تحت نام Retribution که آخرین اسکادران باقی‌مانده زمین است را بر عهده دارد. او و افرادش برای مقابله با دشمنی بیگانه آماده می‌شوند و وسعت ماموریت‌ها و نبردها به دوردست‌ترین نقاط منظومه‌ی شمسی کشیده خواهد شد.
 
بخشی از اطلاعات و جزئیات بازی که تا امروز توسط اینفینیتی وارد تایید شده به شرح زیر است:
 

  • دشمنان بازی که Settlement Defense Front نام دارند، بسیار هولناک، سرسخت و خطرناک هستند و قصد کنترل منابع زیادی در فضا را دارند تا بتوانند نیروهای مقابل خود را در مضیقه قرار دهند.
  • نبرد‌های فضایی یا اصطلاحا Dogfighting در این بازی وجود دارد. با این حال نبردهای معمول و زمینی سر جای خود قرار دارند.
  • بخش‌هایی از نبردها در محیط بدون جاذبه دنبال می‌شود که از مکانیک‌های خاص و منحصر به فردی بهره می‌برد.
  • سازندگان Infinite Warfare قصد دارند تا ماهیت بازی را باورپذیر و زمینی نشان‌ دهند. پس خبری از بیگانه‌های فضایی نخواهد بود.
  • برین بلوم، که در بازی‌های Dragon Age: Inquisition و Wolfenstein: The New Order حضور داشت، در بازی Infinite Warfare در نقش ستوان ریس که شخصیت مثبت محسوب می‌شود، هنرنمایی می‌کند.
  • داوید هروود که برای بازی در سریال‌ Supergirl شناخته می‌شود و در دو بازی Battlefield 3 و Killzone: Shadow Fall هم حضور داشته، در Infinite Warfare هم بازی می‌کند و به جای شخصیت گروهبان عمر به ایفای نقش می‌پردازد.
  • حداقل یکی از نقشه‌های بازی در ایستگاه فضایی خواهد بود، با این حال نقشه‌های دیگر به نقشه هایی شامل سیاراتی غیر از زمین و البته خود زمین هم اختصاص دارد.
  • در Infinite Warfare طیف وسیعی از وسایل جدید و کاربردی برای استفاده در بخش چند نفره ابداع شده است.

 

call of Duty Infinite warfare

بازی Call of Duty: Infinite Warfare که توسط استودیو اینفینیتی وارد در دست تولید است، در تاریخ ۱۲ آبان ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.
اکتیویژن همچنین برگ برنده‌ای به نام Call of Duty: Modern Warfare Remastered را در اختیار دارد که بعید است چیزی از آن در E3 2016 نبینیم. این بازی تا آنجا که مشخص شده، قرار نیست به صورت مستقل عرضه شود و فقط کسانی که نسخه‌ی Legacy بازی Infinite Warfare را خریداری کنند، به ریمستر بازی محبوب Modern Warfare دسترسی خواهند داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا