اخبار

بخش چند نفره بازی Just Cause 3 کنسل شد

بنابر اعلام منبعی رسمی، ساخت بخش چند نفره بازی Just Cause 3 توسط طرفداران کنسل شده است. باتوجه به پستی که در انجمن این پروژه ارسال شد آقای «کامرون فوت» (Cameron Foote) توضیح داد که وی مسیر خود را جهت استخدام در استودیو «آوالانچ» (Avalanche Studios)، سازنده سری بازی Just Cause، بسیار نزدیک کرده است؛ از این رو نمی‌تواند زمانی برای ساخت حالت چند نفره سومین شماره از این عنوان اختصاص دهد.
 
آقای کامرون فوت در طی پستی ضمن کنسل شدن روند ساخت بخش چند نفره بازی Just Cause 3 به توضیح دلیل این امر پرداخت.

در چند ماه گذشته از سوی استودیو سوئدی آوالانچ پیشنهادهای کاری به بنده برای پیوستن به تیم آن‌ها شد؛ حال با ملحق شدن من به آن‌ها به عنوان یک سازنده نیاز به زمان بیشتری دارم تا برروی پروژه‌های فعلی و آینده آنان کار کنم.
من به عنوان عضوی از مجموعه آوالانچ وظیفه دارم که تجربیات خود در بازی Just Cause 2 به پروژه‌های آینده این استودیو اختصاص دهم.
متاسفانه زندگی من در حال حاضر بسیار شلوغ است و اجازه نمی‌دهد که روی پروژه دیگری تمرکز کنم. از این رو به‌خاطر محدودیت‌های زمانی ذکر شده نمی‎‌توانستیم بیشتر از این به بخش چند نفره Just Cause 3 بپردازیم.

خاطر نشان می‌شود که بخش چند نفره بازی Just Cause 2 از سوی استودیو آوالانچ به‌صورت رسمی پشتیبانی می‌شد؛ به همین دلیل شاهد بخشی بسیار خوب و عالی بودیم.
آقای فوت در پایان گفت:

تیم ما هنوز به پشتیبانی از بخش چند نفره Just Cause 2 خواهد پرداخت. ما سعی می‌کنیم که با افزودن امکانات جدید و رفع خرابی‌ و عیوب موجود تجربه بهتری برای بازی‌بازان در بخش چند نفره دومین شماره از سری بازی Just Cause 2 فراهم سازیم.
ما همچنان در حال حل مسائل شایع از جمله مشکلات بازی با سخت افزار AMD هستیم. ما این مشکلات را جستجو خواهیم کرد و راه حل درستی ارائه خواهیم داد.

در انتها لازم به‌ذکر بوده که بازی Just Cause 3 در دسامبر سال ۲۰۱۵ برای سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر گردیده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا