اخبار

برنامه زمانی جدید آپدیت مارشملو گوشی‌های هوشمند سامسونگ

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی‌های بالا رده اندرویدی به دلیل اینکه هزینه بالاتری نسبت به میانرده‌ها هزینه می‌کنند، عدم اطمینان خاطر از عرضه شدن نسخه‌های جدید پلتفرم قدرت گرفته دستگاه خود و بازه زمانی پشتیبانی شرکت سازنده از آن می‌باشد.
بر طبق یک رسم  همیشگی پرچم‌داران دو نسل قبل سامسونگ همیشه در صدر جدول دریافت‌کنندگان آپدیت‌های جدید قرار گرفته‌اند، بر این اساس بدون شک گلکسی نوت ۵ وگلکسی اس ۶ اج پلاس اولین محصولاتی از سوی سامسونگ خواهند بود که به اندروید مارشملو ارتقا می‌یابند.
 

photo_2016-01-31_21-58-24

هفته پیش بود که شما را در خبری از لیست احتمالی گوشی‌های ساخت سامسونگ که اندروید ۶ را دریافت خواهد کرد آگاه ساختیم، در همین رابطه امروز نیز یکی از منابع نزدیک به سامسونگ، تصویری از جدول برنامه زمانی آپدیت اندروید ۶ مارشملو منتسب به گوشی‌های هوشمند این شرکت منتشر کرد که بر اساس آن، گوشی های گلکسی نوت ۵ وگلکسی اس ۶، اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس احتمالا در اواخر ماه آینده و یا نهایتا در اسفندماه خواهند توانست به اندروید ۶ ارتقا پیدا کنند.
در سوی دیگر انتظار می‌رود مجوز دریافت آپدیت اندروید ۶ مارشملو برای مدل‌های گلکسی اس ۵، گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت اچ در اواخر اسفندماه صادر شود. همان‌طور که گفته شد هیچ منبع موثقی تاکنون این اطلاعات را تائید یا رد نکرده، از این رو  احتمال افزوده شدن نام گوشی‌های دیگری تا زمان شروع انتشار به‌روزرسانی اندروید مارشملو از سوی سامسونگ دور از ذهن نخواهد بود.
منبع : ubergizmo

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا