اخبار

برنامه پیام رسان گوگل Allo با هنگ اوت و پیام رسان پیش‌فرض اندروید جایگزین نخواهد شد

چند روز پیش، اعلام شد که برنامه پیام رسانی گوگل Allo ممکن است به پیام رسان پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید گوگل مبدل شود. گفته می‌شد که شرکت گوگل، به‌تدریج برنامه پیام رسان پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید و هنگ اوت را متوقف می‌کند و برنامه گوگل Allo به برنامه پیام رسان پیش‌فرض در سیستم‌عامل اندروید که می‌تواند چت‌ها، پیامک‌ها و … را مدیریت نماید؛ تبدیل خواهد شد. با این حال، به نظر می‌رسد که هدف گوگل از عرضه برنامه پیام رسان Allo، جایگزینی این برنامه با برنامه پیام رسان سیستم‌عامل اندروید و هنگ اوت نباشد.
گزارش تازه منتشرشده از فروم توسعه‌دهندگان XDA، نشان می‌دهد که گوگل، تصمیمی برای تبدیل برنامه پیام رسان گوگل Allo به برنامه پیام رسان پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ندارد و همچنان، برنامه پیام رسان سیستم‌عامل اندروید و هنگ اوت باقی می‌ماند.
شرکت گوگل بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده، برنامه‌ای برای تبدیل برنامه پیام رسان Allo به یک برنامه کراس‌اپ ندارد؛ این، بدین معنی است که تنها می‌توانید با استفاده از این برنامه، پیام‌های برنامه Allo را دریافت نمایید و این برنامه، نمی‌تواند پیامک‌ها و چت‌های شما را در هنگ اوت مدیریت نماید.
این موضوع، هم‌سو با موضع رسمی گوگل در هنگام معرفی برنامه پیام رسان Allo است؛گوگل مدعی بود که هنگ اوت، حذف نخواهد شد. علاوه‌براین، در نسخه‌های پیش‌نمایش از سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰، هیچ نشانه‌ای مبنی بر جایگزینی برنامه پیام رسان Allo با برنامه پیام رسان پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید و هنگ اوت وجود ندارد. بنابراین، می‌توانید از برنامه‌های مذکور در کنار یکدیگر استفاده نمایید و در حال حاضر، برنامه‌ای برای جایگزینی یکی از آن‌ها با دیگری، وجود ندارد!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا