اخبار

بروزرسانی اپ استور Messages در iOS 10 با افزوده شدن بخش Categories همراه بود

با عرضه iOS 10، شاهد تغییرات قابل توجهی در اپلیکیشن ها و سرویس های بومی این پلتفرم بودیم و در این میان اپلیکیشن Messages پذیرای بیشترین تغییرات بود. این اپلیکیشن فقط مسئول ارسال SMS و iMessage نیست و با بروزرسانی جدید برای ارسال استیکرها، ویرایش عکس، بازی کردن و خیلی فعالیت های دیگر کاربرد دارد.
 
یک اپ استور خاص برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده، که البته متاسفانه خیلی خوب طراحی و ارایه نشده بود. در زمان عرضه کاربران فقط باید بین Featured و Manage یک کدام را انتخاب می کردند، بدین معنی که اگر کاربر نمی توانست اپلیکیشن مورد نظر خود را در Featured پیدا کند، باید دقیقا از اپلیکیشن مورد نظرش مطلع بود تا می توانست آن را پیدا کند. خبر خوب اینکه در بروزرسانی اپ استور Messages بخش Categories نیز به آن افزوده شده است.
 
همانطور که در اسکرین شات زیر می بینید، کاربران حالا می توانند در این بخش به دنبال اپلیکیشن ها بگردند، بنابراین اگر فقط دنبال استیکر می گردید می توانید مستقیما به بخش استیکرها بروید. یا اگر دنبال اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی می گردید، به بخش مربوط به آن مراجعه می کنید. به نظر می رسد اپل در نهایت اپ استور اپلیکیشن Messages را با اپ استور iTunes هماهنگ تر خواهد کرد و کاربران می توانند به برترین اپلیکیشن ها و استیکرهای رایگان، برترین اپلیکیشن های قابل خرید و سایر موارد دسترسی داشته باشند.
 
 

اپ استور

البته این بروزرسانی به تدریج برای کاربران ارسال می شود و اگر هنوز تغییری در این اپلیکیشن متوجه نشده اید باید کمی صبر داشته باشید.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا