اخبار

بروزرسانی ویندوز ۱۰ همچنان برای کاربران معلول رایگان است

حدود یک هفته پیش بود که یادآوری کردیم مهلت دریافت بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ در تاریخ ۲۹ جولای به پایان می رسد. این یعنی اگر تا این لحظه سیستم خود را به ویندوز ۱۰ بروزرسانی نکرده اید، تا حدودی بدشانس بوده اید. البته ظاهراً این قانون تنها در مورد کاربران عادی صدق می کند و کاربرانی که از تکنولوژی های کمکی استفاده می کند و در واقع به دسترسی پذیری نیاز دارند، همچنان می توانند به صورت رایگان این بروزرسانی را دریافت کنند.
مایکروسافت طی یک پست در وبلاگ خود اعلام کرد:
 

ما قصد داریم با اعلام پایان مهلت دریافت بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ از امروز، به کاربرانی که از تکنولوژی های کمکی استفاده می کنند یادآوری کنیم که این مهلت برای آنها معنایی نداشته و این قانون شامل حال آنها نمی شود.

همچنین مایکروسافت یک وب سایت مخصوص برای افرادی که کنجکاو هستند اطلاعات بیشتری در مورد این بروزرسانی در اختیار داشته باشند راه اندازی کرده است. این شرکت هنوز در مورد تاریخ انقضای این افزونه بروزرسانی برای کاربران معلول حرفی نزده است بنابراین اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که به تکنولوژی های کمکی نیاز دارید، بهتر است کمی دست بجنبانید چون احتمال دارد این پیشنهاد ویژه از سوی مایکروسافت برای شما هم به زودی به اتمام برسد.
خبر به پایان رسیدن مهلت پیشنهاد ویژه برای بقیه کاربران نیز ناراحت کننده است اما شواهد حاکی از آن است که می توانید راهی برای استفاده از این فرصت استثنایی پیدا کنید.
 
اخیراً یک ویدیو در یوتیوب منتشر شده که نشان می دهد بازگرداندن عقربه ساعت به ساعت پایانی روز ۲۸ جولای می تواند مشکل را حل کند اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این اقدام صد در صد به نتیجه برسد و یا مشخص نیست که مایکروسافت راه حلی برای رفع این مشکل پیدا کرده است یا خیر. اما اگر به شدت مایل به دریافت این نسخه به صورت رایگان هستید، امتحان این روش خالی از لطف نیست.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا