اخبار

برگزاری مسابقه استعدادیابی در ایران

photo_2015-08-09_13-40-21

مسابقات استعدادیابی چند سالی است که با هدف کشف استعداد کسانی که تصور می کنند استعداد خاصی دارند در سراسر دنیا برگزار می شود.

در همه کشورها این مسابقات با شور و هیجان خاصی برگزار می شود و هر کشور این مسابقات را تا حدی بومی سازی کرده و با توجه به فرهنگ خود این مسابقات را برگزار می کند.
در ایران نیز سال ۹۳ این مسابقات توسط سایت آپارات برگزار شد و علاقه مندان با ارسال ویدئو استعداد خود را به نمایش گذاشتند. آنها می توانستند در ۵ بخش بازیگری، خوانندگی، ورزشی و طنز استعداد خود را محک بزنند. در مسابقات سال گذشته نزدیک به ۳۰۰۰ ویدئو برای این مسابقه به آپارات ارسال شد که در مجموع بیش از ۳ میلیون بار این ویدئوها دیده شد. در پایان ویدئوها توسط داوران که همانند سایر کشورها از میان چهره های محبوب و سرشناس انتخاب شده بودند، بررسی و برندگان مشخص شدند.
حال بعد از گذشت تقریبا یک سال از برگزاری اولین دوره این مسابقات، سایت آپارات همان طور که انتظار می رفت برای بار دوم اقدام به برگزاری این مسابقات کرده است.
امسال نیز این مسابقات در بخش های بازیگری، استعداد عجیب، استعداد ورزشی و خوانندگی پاپ و سنتی برگزار خواهد شد. که داوری این دور از مسابقات را کمال تبریزی برای بازیگری، رضا رشیدپور برای استعداد عجیب، مزدک میرزایی برای استعداد ورزشی، حسام الدین سراج برای خوانندگی سنتی و روزبه نعمت اللهی برای خوانندگی پاپ به عهده دارند.
برای هریک از برندگان جوایز ارزنده ای نیز با توجه به رشته ای که در آن شرکت می کنند در نظر گرفته شده است. برای برنده بازیگری، سفر به جشنواره کن فرانسه، برای برنده ورزشی سفر به فینال جام باشگاه های اروپا، برای دو نفر برنده خوانندگی سفر به کنسرواتوار اتریش و سفر به ونیز ایتالیا در نظر گرفته شده است. نفرات دوم و سوم و منتخب مردمی هر رشته نیز جوایز ارزنده‌ای دریافت خواهند کرد.
علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت آپارات و نشانی www.aparat.com/talent94  اطلاعات لازم برای شرکت در این مسابقات را بدست آورند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا