اخبار

بسته بندی آیفون ۷ مشکی براق و آیفون ۷ پلاس با رنگ مشکی مات فاش شد

اپل ۱۷ شهریور ماه با برگزاری مراسمی نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را با نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی کرد. حال پیش از عرضه‌ی رسمی این دو گوشی هوشمند، شاهد انتشار تصاویری از جعبه‌‌ی آیفون ۷ مشکی براق به همراه خود گوشی و همچنین جعبه و گوشی آیفون ۷ پلاس در رنگ مشکی مات هستیم. این تصاویر برگرفته از شرق آسیا است و به ادعای فردی که این تصاویر را منتشر کرده، جعبه‌گشایی توسط یکی از فروشندگان آیفون‌های اپل انجام شده است. باید به این نکته توجه داشت که آیفون‌های جدید اپل هنوز به صورت رسمی راهی بازار نشده‌اند.
به نظر می‌رسد تصویر منتسب به آیفون ۷ نسخه‌ی مشکی براق موسوم به جت بلک است که بسته‌بندی آن نیز تفاوت‌هایی را با نسخه‌ی دیگر این گوشی هوشمند دارد. نسخه‌ی دیگری که شاهد انتشار تصاویری از آن هستیم، آیفون ۷ پلاس با رنگ مشکی مات است.

در صورتی که این تصاویر ساختگی نباشند، باید در انتظار عرضه‌ی آیفون ۷ جت بلک یا همان نسخه‌ی مشکی براق آیفون ۷ با بسته‌بندی متفاوتی باشیم. اپل همواره از یک بسته‌بندی واحد برای گوشی‌های هوشمند خود استفاده کرده است، اما این روند تغییر کرده است و در مورد نسخه‌ی جت بلک شاهد استفاده از بسته‌بندی تماما مشکی هستیم، حال آنکه نسخه‌ی مشکی مات همچنان از یک بسته‌بندی سفید همچون نسخه‌ی نقر‌ه‌ای، طلایی و رزگلد بهره می‌برد. احتمالا یکی از دلایل استفاده از رنگ سفید در بسته‌بندی نسخه‌ی مشکی مات، تشخیص راحت‌تر دو نسخه‌ی مشکی از هم است.
فاش کننده‌ی تصاویر مورد نظر اطلاعات بیشتری را در مورد جزئیات این دو گوشی هوشمند ارائه نکرده و آنچنان که به نظر می‌رسد، در هیچ‌کدام از تصاویر، آیفون‌ها مورد استفاده نبوده و در واقع حتی روشن نیز نشده‌اند.

منبع ۹to5mac
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا