اخبار

بلاخره ساعت هوشمند AMAZFIT Watch شیائومی رونمایی شد + گالری تصاویر

اگرچه این روزها، بسیاری از علاقه مندان به دنیای فناوری، برند شیائومی را با گوشی های هوشمند این شرکت می شناسند، اما این غول چینی در طی یکی دو سال اخیر، دامنه فعالیت های خود را به سایر زمینه ها نیز گسترش داده و محصولاتی همچون نوت بوک، دوچرخه تاشوی الکتریکی، اسکوتر، پیچ گوشتی الکتریکی و غیره را روانه بازار کرده است.
 
اما جای خالی یک محصول در میان محصولات هوشمند این شرکت به خوبی حس می شود و آن چیزی نیست جز ساعت هوشمند. اسمارت واچی که اخیراً شنیده شده بود در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد که البته چنین اتفاقی نیفتاد و امروز این شرکت، از این ساعت رونمایی کرد.
 
کمپانی Huami که به عنوان زیربرند شیائومی شناخته می شود، امروز از اسمارت واچی تحت عنوان AMAZFIT Watch پرده برداشت که مطابق آن چه که در تصاویر زیر می بینید، از صفحه نمایش دایره ای ۱٫۳۴ اینچی با رزولوشن ۳۰۰ در ۳۰۰ پیکسل بهره می برد و مشخصاتی همچون رم ۵۱۲ مگابایتی، حافظه ۴ گیگابایتی و پردازنده یک هسته ای با سرعت کلاک ۱٫۲ گیگاهرتزی را در دل خود جای داده است.
 
این ساعت از گواهینامه IP67 که حکم مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را امضا می کند، بهره می برد و یک باتری ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز، انرژی را به رگ های آن تزریق می کند.
به گفته Huami، این محصول در نوع خود به عنوان اولین اسمارت واچی شناخته می شود که از سنسور nm28 جی پی اس بهره می برد و جالب اینجاست که حاشیه های این ساعت از سرامیک ساخته شده است که از آن در برابر خط و خش محافظت می کند.
 
گفتنی است بند این ساعت قابل تعویض است و به ادعای شرکت سازنده، می تواند تا ۳۵ ساعت در وضعیتی که جی پی اس به صورت مداوم روشن باشد، کار کند که این مدت زمان در وضعیت شمارش گام ها، به ۱۱ روز می رسد. با این حال، در حالت عادی می توان تا ۵ روز با آن کار کرد.
 
همچنین، این ساعت به سنسور ضربان قلب و پشتیبانی از سیستم پرداخت علی بابا نیز مجهز شده است که می تواند برای چینی ها بسیار جالب توجه و کاربردی باشد. قرار است این ساعت از فردا و با قیمت ۱۲۰ دلار در بازار عرضه شود.
 

AMAZFIT Watch
AMAZFIT Watch
AMAZFIT Watch
AMAZFIT Watch
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا