اخبار

بنچمارک شیائومی می مکس خبر از پردازنده‌ی اختصاصی می‌دهد

همان‌طور که می‌دانید اکثر شرکت‌های سازنده موبایل چینی قصد دارند که پردازنده اختصاصی خود را تولید کنند. شرکت شیائومی هم یکی از این شرکت‌ها بوده و زمان زیادی را صرف این کار کرده، البته پیش از این هم خبرهای متعددی در این باره منتشر شده بود، اما اکنون با توجه به منتشر شدن بنچمارک شیائومی می مکس به نظر می‌رسد شرکت شیائومی به‌صورت مخفیانه مشغول به توسعه پردازنده اختصاصی خود است.
با توجه به منبع این خبر، توسعه پردازنده می (Mi) به اتمام رسیده و ممکن است که در دستگاه‌های آینده شیائومی استفاده شود. اکنون نتایج بنچمارک دستگاه شیائومی می مکس (Xiaomi MI Max) فاش شده و امتیاز ۱۱۰,۰۰۰ را در این بنچمارک کسب کرده است.
آن‌طور که پیدا است پردازنده فوق اولین پردازنده سری می است و با توجه به مشخصات آن، شاید فقط در دستگاه‌های میان رده استفاده شود.
 
شیائومی می مکس
 
لائو یائو مدیر MCA، به تازگی اعلام کرده است که گوشی هوشمند شیائومی می مکس (Mi Max) از این پردازنده استفاده نمی‌کند، همچنین اگر خبرها و شایعات منتشر شده را نگاه کنیم، در این دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده، بدنه این فبلت ۶٫۴ اینچی از جنس فلز بوده و در قسمت پشتی روی لوگوی شیائومی به سنسور اثرانگشت مجهز شده است. دستگاه فوق با رم ۴ گیگابایتی روانه بازار می‌شود و اگر شایعات بر اساس واقعیت باشند، قیمت آن ۴۶۲ دلار است.
علاوه بر این نتایج بنچمارک GFXBench هم فاش شده که لیستی از مشخصات دستگاه فوق را به نمایش گذاشته است، البته پردازنده هگزا کور ۱٫۸ گیگاهرتزی، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۱۰ (Adreno 510)، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است.
وضوح صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی این دستگاه ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده، دوربین اصلی آن ۱۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز ۴٫۸ مگاپیکسل است. البته شایعات گذشته اعلام کرده بودند که گوشی هوشمند می مکس با رم ۴ گیگابایتی پا به بازار می‌گذارد و شاید این فقط یک نسخه آزمایشی باشد. به هر حال گوشی هوشمند شیائومی می مکس در ماه آینده به‌صورت رسمی معرفی می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا